Ik weet van de eigenarese vna mijne dat het bij muizen enzo wel gedana word die testjes enzo.. (als ze al dood moeten.) zij zit bij dat centrum, maar vraga me af of dit ooit op paarden getest is?

ZOu erg benieuwd zijn naar de resultaten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorienkee schreef:ja das idd erg duur. Maar denk dat ik bij slachten zon rot gevoel zou hebben, en ja dan denk ik wel ff aan mezelf.. want dat vind ik gewoon respectloos tegenover mijn dier. Maar een ander denkt weer, van: een koe eet je ook op, wat maakt het uit
Snackie schreef:Ik denk dat die keuze ook aan het moment ligt,
als jou paard een been breekt , dan breng je hem echt niet naar de slager, als hij niet meer kan staan.
Maar ik had me voorgenomen, dat als hij nog goed genoeg zou zijn,om er heen te komen, dan zou hij naar de slager gaan,
echter,als hij ernstig ziek was geworden,en het inslapen een makkelijkere weg was geweest, had ik dat gedaan.
waarom ik het nu niet gedaan heb, is ook omdat hij een vechter was, hij had zo tegen die spuiten gevochten...Dat wilde ik niet meemaken.
Snackie schreef:Wat jij aan geeft, kan ook, schieten,en laten ophalen door de rendac.
maar als ik het goed begrepen heb, als je dier door de rendac word opgehaald,en het is lichamelijk verder goed vlees, dat het in het kattenvoer gaat?