ik zag alleen de link op FB staan dus vandaar dat ik quote, had de datum niet gezien
Dat is die in Herpenduin... dit weekend
Bagheera_206
Geplaatst: 07-08-12 15:02
Ivonka schreef:
MarianneV schreef:
als dat mag
ik zag alleen de link op FB staan dus vandaar dat ik quote, had de datum niet gezien
Dat is die in Herpenduin... dit weekend
Ik had wat bij Nicole op haar feestboek gekrabbeld of ze nou wel/niet de 30e kan, omdat anders Lieke mee kan. Misschien heeft Marianne dat berichtje gezien in de rechterstatusbalk in feestboek.
MarianneV
Geplaatst: 07-08-12 15:03
Nee was Richard die een bericht deed naar Nicole over deze meeting
Nou: Om 12 uur had ik afgesproken met Renee en Merel bij het wekeromse zand! Daarna hebben we Cortana lekker laten rennen en Cor deed het echt super! Heletijd blij kijken en lekker showen. Het leukste was ook wel toen er een klein meisje van een jaar of 6 naar ons toe kwam en vroeg: ''zijn jullie van de penny?''
Het was echt super gezellig met Merel en Renee en toen we Cortana in het 2e ''paddockje'' zette om te rennen en over bultjes te springen ging het na een tijdje mis!
Cortana sprong ineens over de draad heen.. (Haha het staat op de foto) Ze rende in eerste instantie lekker door de hei, nou ik en mijn vader ernaartuurlijk achteraan maar toen besloot ze om de afslag naar links te nemen richting de parkeerplaats . Ik weet niet hoe ze het wist maar in het hele gebied was er maar 1 uitgang en die had ze gevonden! Ze is over het wildrooster heengesprongen en dat is het laatste van dat halfuur dat ik haar zag. Mijn vader en ik meteen in de auto gesprongen en erachter aan gereden en sporen gevolgd. Deze sporen eindigden bij een brede drukke weg . Toen hebben we een half uur lang gezocht zonder sporen. Ondertussen hebben we veel Contact gehad met Renee en Merel en hun hebben uiteindelijk ook 112 gebeld om te zeggen dat we een spierwit paard kwijtwaren . Gelukkig was de politie al op de hoogte dat er een paard losliep op de weg en was gevangen en in een nabijgelegen weilandje is gezet. Mijn geluk kon niet op
Ze is dus 7 km verderop gelopen maar absoluut niet in paniek! Van de omstandigers hoorde ik dat ze rustig op haar dooie gemakje stapte op de weg richting het centrum. Toen zijn er een paar auto's gestopt om haar te vangen! Politie meteen gebeld en er waren ontzettend aardige mensen die aanboden om haar in het geitenweitje van hun te zetten .
Maar alles gelukkig goed afgelopen! Cortana heeft het helemaal super overleeft en geen enkel schrammetje en ze heeft zich super gedragen voor de foto's!
Maar voorderest was het een super gezellige middag en ik heb al een klein voorproefje van de foto's gezien en die waren echt geweldig mooi
Laatst bijgewerkt door MS_eventing op 08-08-12 18:06, in het totaal 4 keer bewerkt
OMG mijn ergste nachtmerrie...(heb dit weekend een fotoshoot met eigen paardje & daar ben ik ook altijd bang voor). Gelukkig is het goed afgelopen, wat zul je je een zorgen hebben gemaakt.