Sjongejonge zweet op mmn rug om mijn dekbed en kussen in een tas te proppen, tis gelukt
, want stel je voor dat het anders niet meer in de auto past
Het weer is wel balen, koud, wind en kans op regen. Ja, ja, kom maar door zomer! Mijn winterjas ligt in de kofferbak
Vergeet vooral die dikke IJslander niet Maartje (ik ken mensen die op wedstrijd aan kwamen met een lege trailer en waarbij het paard thuis nog aan de muur stond)
Ik heb vanmorgen een paar flesjes rose bier gehaald en een fles 7up en icetea.
Ga morgen ook even langs Arthurs Kom anders nooit daar in de buurt.
mnkortleve
Geplaatst: 18-06-10 14:15
Hihi Ingrid dat is niet zo handig
Ik heb gebeld naar die mensen van die merrie ze hebben morgen al kijkers, ik moest morgen nog maar even bellen en dan hoorde ik wel of ze verkocht was of niet.
Grit
Geplaatst: 18-06-10 14:27
Ben klaar om naar Uden te gaan, maar had Spoek nog een wandeling beloofd en wacht even tot het zachter regent. Het lijkt al lichter te worden!
Ik ben weer thuis en in Uden zitten nog 6 kippen in Villa Kakelbont
Op de files na is alles lekker vlotjes verlopen. Alle paarden kwamen na de rit relaxt van de wagen af, keurde de wei al snel goed en stonden lekker te eten. Dus konden wij ook rustig zitten en kletsen. Annita en paps van Lois hebben nog gezellig mee frietjes gegeten Dagmar, Marleen en Lois wilden graag Vince en Tom bezoeken, dus even op en neer gereden. Lucky me dat Lois haar camera bij had (ben benieuwd naar de foto's!!) Tijd gaat alleen zo snel, dus we hoefden onze friet niet meer koud te blazen
Om half 8 te paard voor een avondritje. Het is duidelijk dat er nu vooral grote tinkers zijn, maar met opstapkrukje is iedereen te paard gekomen. Bij Odinn ging het een stuk gemakkelijker Ik heb van het ritje maar een stukje mee gekregen, er achteraan rennen in draf zag ik niet zo zitten. Heen mocht ik op Odinn mee liften (thanks Maartje! wat een leukerd met zijn springmanen), toen is Maartje opgestapt en ben ik terug gelopen. Ik denk dat ze een fijn ritje hebben gehad, groepje ging goed samen en weer was ook beter dan vanmiddag.
Helaas geen foto's nu, die staan bij Grid en Lois op de camera.
Morgen de grote rit
Oja, er is genoeg eten en drinken voor de komende week, dus wie nog wat langer wil blijven