Maakt niet uit hoor, dacht alleen dat het slepen voor jou zou worden als je het meenam en we speelden het niet vandaar Heb zin in de meeting, hoop dat het net zulk weer word als vandaag
Da's een goeie ja Maar ik verwacht ook niet dat het in Heereveen druk zal zijn dus dat moet wel knor zitten.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 14-04-09 18:12
Ach, we regelen wel wat. Hier lang, blond haar, stijl, in een staart hoogstwaarschijnlijk. Verder geen idee wat ik aantrek, hangt van het weer af. En anders blijven we gewoon staan wachten tot verder iedereen weg is
Kunnen we de meeting trouwens nog verzetten? Moet nu ineens vrijdag avond nog spelen (dwarsfluit), en zaterdagmiddag 2 keer...... errug leuk, dat wel, maar beetje kort dag. Heb het ineens nog druk gekregen, terwijl ik het zo netjes gepland had....
magda_90
Geplaatst: 14-04-09 18:13
Verschuiven zit er nu voor mij helaas echt niet meer in (ben tot zo'n beetje eind juni volgepland )
Haha, nee hoor, tis maar een grapje, gewoon zondag en ik kom gewoon hoor. maar ik had de dagen eromheen zo netjes vrij gepland, en dan komt men nu nog even hiermee aanzetten..... Maar ik wil het zelf ook niet omzetten, heb het zelf de komende weken ook nog druk genoeg.