Bij mij zou het eventueel kunnen maar dan wel in oktober... Dan zijn mijn ouders een week weg en als we daarna netjes de zooi opruimen kunnen we hier gewoon gezellig wat eten/filmpie kijken en lol hebben. Het is wel in nootdorp maar er is een goede OV verbinding
Zoetermeer is toch niet zo ver bij Rotterdam vandaan?
Op 28 september is namelijk de grote finale van de Zuid-Holland springtour op mijn manege in Kralingen. Heb je gelijk op die dag een mooi evenement (Het heet Kralingen Outdoor)
Nee, als het niet heel erg is wil ik op zo'n meeting juist niet naar een springevenement. Een spel spelen is veel leuker, aangezien je dan sowieso met elkaar in contact komt.
Als we uit eten gaan, is restaurant de Mol in Delft erg leuk. Bourgondisch eten, en goed betaalbaar. Vorige keer waren we in het totaal iets van 26 euro de man kwijt (waarbij we flink hadden gedronken en goed gegeten). Hiervoor moet alleen wel gereserveerd worden, dus moet er A) Een duidelijk lijstje zijn, en B) zekerheid dat iedereen mee gaat. Ook voor vega mensen erg goed te doen (veganisten dan weer wat minder, maar ze hebben ook wortels). Ik ben hier al vaker geweest, ook met een meetign van een ander forum, en dit is echt heel erg leuk (met je handen eten!)
Als er ergens een grasveld is, kunnen we best zelf spelletjes doen . En anders gewoon een stadswandeling. Delft is ok (Y). Voor de niet zo heel erg rijken is het wel leuk om 's middags dan iets niet zo kostbaars te doen.
Ik wil de Mol best reserveren, maar wil dan wel weten hoeveel man er komen. Als iedereen het ermee eens is? Het is wel een stuk makkelijker dan een BBQ.
Ok, maar welke data nemen we als einddata? Ik dnek dat we zondag wel moeten reserveren. Ik zal even snuffelen wie er allemaal mee wilden en even PB'en.
(Als iemand vind dat ik te bazig doe moet het maar gezegd worden, maar ik denk dat we toch wel wat moeten gaan verzinnen nu)
Als je er dan in ieder geval in wil vermelden of ze voor zondag even iets van zich laten horen, en of ze mee-eten. De Mol is vanaf 18uur geopend, dus er kan ook voor gekozen worden om alleen de stadswandeling te doen.