en het werkt geweldig ik leef er nu ook maar naar en dat is best goed!en die woorden nog uit de mond van een *blond-van-binnen-type*
Ik heb er ook zin in!!!! Word lachen! ik zal het nu gelijk in mn agenda zetten! dus we gaan naar sas en wat doen we? Vanaf hoe laat? Blijven we slapen?! Vertel vertel!
We gaan gourmetten toch? Doen we het weer op dezelfde manier als vorige keer? Of neemt iedereen iets mee? Of...?
....... Hihih esther, tis niet dat ik niet wil.. Maar eigenlijk mag ik niet bokken en ik weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen tegen mijn ouders...
Je kan toch gewoon zeggen dat je naar een vriendin in Groningen gaat ofzo? Je hoeft er niet bij te vertellen waar je ze van kent..
hahah jah ik zeg gewoon dat we samen naar een winkel gaan ofzo... Dat we dan bij jouw eten enzovoort Dat is een goed idee...
Dit was overigens wel de reden waarom ik 30 augustus zo mooie datum vond, dan zijn mijn ouders namelijk op vakantie
Vanaf mij is het een kwartier rijden, vanaf Saskia weet ik niet precies maar het zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik