Ik heb ook nog twee kortingskaartjes van vijf euro als iemand ze wil hebben. En niet alleen de kaartjes zijn duur, maar mensen die moeten treinen zijn ook een vermogen kwijt.
Ik heb al besloten om definitief zaterdag niet te gaan, trek me het veel te veel aan en die stress is het mij niet waard, mijn gezondheid is belangrijker.
Heb alles om moeten gooien om zasterdag mee te kunnen. Dit is voor mij de laatste keer dat ik nog iets ga regelen om een een groep SF-ers te meeten. Iedereen heeft zaterdag wat, ik zou naar de efteling gaan. En nu? Zit ik heel de dag alleen thuis en s avonds wrs ook.. Gezellig...
Het is veel beter om zondag te gaan. De eerste twee weken op zaterdag waren zeer rustig, als personeel waren we al om kwart over 12 klaar ( plus/minus 10.000 bezoekers). Afgelopen twee weken was ik op vakantie.Een oud collega en beste vriendin was geweest, maar het was zeer druk. Ik wens iedereen die gaat veel plezier en tot 21.00 heb je genoeg tijd om alles te zien en te doen. Jullie missen dan misschien wel de optredens van zaterdag, maar jullie hebben nu de gelegenheid heel het park te zien en alles te doen in 1 dag.
He jammer... Ik nog geprobeerd een sponsoring te regelen bij ma.. Gaat em helaas niet worden.. kan iemand een bevestiging geven dat we écht niet gaan zaterdag? Anders ga ik morgen voor niks stennis schoppen bij mn pa...
Meiden goed dat jullie niet gegaan zijn gisteren. Het bezoekersaantal lag op bijna maximaal en rond vijf uur waren alle parkeerplaatsen vol en ging de poort dicht. Het bezoekersaantal lag tegen de 39.000. De meeste wachtrijen van de attracties waren te kort en moesten met dranghekken verlengt worden omdat sommige rijen doorgingen tot op de pleinen.
Ik hoop dat iedereen vandaag veel plezier heeft gehad!!!