Tja, we kunnen toch best op die datum? Maar dan een nieuwe startplek? Ik durf te wedden dat je dan never nooit meer zo grote opkomst zal krijgen! Ik kan in principe in juni/juli elk weekend, maar in augustus komt mijn vriend terug en wil ik toch echt wel graag bij hem zijn..
Mij maakt de datum ook niet zoveel uit, maar ik start natuurlijk het liefst vanaf Riant Maar dat is geen noodzaak van mij hoor. Ik kan vanaf volgende week wel iedere zondag...als het maar mooi weer is!
Ja maar in nederland is dat niet te voorspellen Uhm, nouja wie voor nieuwe startdatum en zo ja welke? Voor mij maakt het geen hól uit want ik draai (nog) geen weekend diensten en ik heb geen verplichtingen dus kom maar op
Wat een ellende haha! De datum verschuiven lijkt mij geen goeie optie ivm de opkomst die er nu is en uitgaat van de 27e.
De bosruiters? Als startpunt en vanuit daar een route het bos in? Els marie het konijnenkamp is dat niet langs de drukke weg?
Als iemand goeie opties(startpunten) weet laat het dan even horen. Ik overleg anders morgen even met marina die kent heel het bos uit haar hoofd en heeft misschien ook een goed idee.
Ik denk dat als het nieuwe startlokatie gaat worden ik (samen met mijn twee vriendinnen) niet mee ga. Als ik op die dag met de trailer vanaf Riant moet vertrekken dan is dat knap lastig. Ik zou dus opteren voor een andere datum en polsen wat daar de opkomst van zou gaan worden. We kunnen natuurlijk een lijstje maken met verschillende data en als je een voorkeur hebt dit aangeven in dat lijstje?
Konijnenkamp is gewoon een enk. Daar loopt een onverharde weg overheen. Alleen bestemmingsverkeer rijdt daar. Montignac, naar het Konijnenkamp is voor jou ongeveer net zo ver als van Riant de weg af en naar het bos.
Bij de Bosruiters is alleen een klein bosje, waar enorm veel honden lopen. En om vanuit daar richting het gewone bos te gaan, moet je volgens mij weer vlak langs Riant. Maar ik ken het daar niet zo. Als je wel een route naar het bos weet, is dat ook een goede afspreekplek! De bosruiters is ongeveer 10 a 15 min stappen van Riant. Gewoon de weg richting buitenbak uitstappen.
Ik zal me er verder moet mee bemoeien, ik ga niet eens mee
Maar vaanf de bosruiters moet je alsnog langs riant, en anders zit je alsnog met alle drukte rondom riant, ik denk dat de weg naar de bosruiters toe (als je langs de buitenbak van riant gaat) ook helemaal vol staat, was vorig jaar ook zo..
Ik zou zeggen, andere datum..
Maar ik wacht wel af, mijn paard geeft niets om de drukte dus dat is mijn probleem niet, ik weet alleen niet of het erg handig zal zijn om dan te gaan rijden...
Nouja, als ik dit zo hoor kunnen we inderdaad beter een andere datum kiezen...Dus ik doe het eerste voorstel wel.. 6, 13 of 20 juli (dus 1,2,3 weken eerder) Ik kan alle datums.