maar klinkt erg leuk

me vzpaardje ( alleen in de vakantie) heeft dan gewoon lekker een extra dagje vrij, en Miek ook, vinden ze vast niet erg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biebz95 schreef:Even opletten aub
We hebben besloten gewoon lekker een dagje amsterdam te doen.
Voor mensen die hier niet zo dichtbij wonen moet je zelf uitzoeken met welke trein je gaat, of zelf voor vervoer zorgen.
Wil je mee met de trein vanuit Hilversum naar amsterdam, vraag voor meer info aan Angela.
Even wat info over de meeting:
Datum: 6 juli
Tijd @ Centraal station Amsterdam: van 10.15u tot 10.45u ('s ochtends) < Tussen die tijd sta ik op het station om je (jullie?) op te halen.
We zijn van plan om wat te gaan shoppen (of course) dan even een terrasje te pakken, en daarna naar de bios.
Heb je filmsuggestie's? Meld deze even bij mij
Biebz95 schreef:Even opletten aub
We hebben besloten gewoon lekker een dagje amsterdam te doen.
Voor mensen die hier niet zo dichtbij wonen moet je zelf uitzoeken met welke trein je gaat, of zelf voor vervoer zorgen.
Wil je mee met de trein vanuit Hilversum naar amsterdam, vraag voor meer info aan Angela.
Even wat info over de meeting:
Datum: 6 juli
Tijd @ Centraal station Amsterdam: van 10.10u tot 10.35u ('s ochtends) < Tussen die tijd sta ik op het station om je (jullie?) op te halen.
We zijn van plan om wat te gaan shoppen (of course) dan even een terrasje te pakken, en daarna naar de bios.
Heb je filmsuggestie's? Meld deze even bij mij
Saphira_ schreef:mielo gaan wij dan samen met de trein ?:) assendelft, krommenie of zaandam ofzo ?:)
ik ben namelijk niet zo een held in de trein
MieLo schreef:Saphira_ schreef:mielo gaan wij dan samen met de trein ?:) assendelft, krommenie of zaandam ofzo ?:)
ik ben namelijk niet zo een held in de trein
hihi is goed hoor
krijg je ook nog 40% korting door mij(heerlijk dat student zijn
)
ik vertrek vanaf zaandam, moet aleen nog even kijken hoelaat ik ga,
als we de trein van 3 over op zaandam pakken (sprinter), zijn we rond 10 voor half in Amsterdam
waar spreken we af op Centraal? denk dat we het beste kunnen afsrpeken in de centrale hal, bij de drug store? (neej geen drugs, wel kruiden)
X_mareitje_x schreef:ik ga vanavond nog 1 keer smeken of ik mee mag ik wil heel graag! maar we moeten naar mensen in delft ofzo maar ik ga het vanavond vraven ik wil echt mee haha