Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heb een slaapdienst, en 's ochtends is er vast genoeg te doen op stal. Opknappen enzo
De zondagen daarna zijn geen probleem.
. En dat weekend van de 20/21 zit ik in Centerparcs.
. Ik moet alleen wel even verzinnen hoe ik bij het pannenkoekenhuisje kom. Alleen lijkt me niet zo'n goed idee
. Ik moet dus iemand hebben die mee rijd (even kijken of ik iemand kan charteren op stal). Of als Annelies definitief mee gaat de 23e mei, en zij kan mij 'ophalen' te paard, is ook goed
. En anders de volgende meeting
. klein galopje misschien maar verder vrij rustig.
. Die is overigens altijd super braaf (geweest) buiten met andere paarden, maar niet vergeten dat ik er onlangs vanaf gestuiterd ben
en dat we met 'vreemde' paarden meeten... Dus een lekker rustig ritje is prima! Stap, draf en galop is trouwens prima hoor! Maar harder ook niet
Prinslover schreef:Ja, lijkt me handig. Ik moet alleen wel even verzinnen hoe ik bij het pannenkoekenhuisje kom. Alleen lijkt me niet zo'n goed idee
. Ik moet dus iemand hebben die mee rijd (even kijken of ik iemand kan charteren op stal). Of als Annelies definitief mee gaat de 23e mei, en zij kan mij 'ophalen' te paard, is ook goed
Daarnaast lopen tot het pannenkoekenhuisje is voor mij ook geen optie, evenals iemand mee op de fiets ofzo... Jammer! Even kijken wat ik nog kan regelen.
. Mijn paard komt namelijk de dag ervoor al en ik vind het wel fijn om de eerste keer van het terrein af, iemand bij me te hebben
.
! Ik merk t allemaal wel