Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitano schreef:knap dat jullie er zijn geweest en het hele proces hebben meegemaakt. Ik vind de foto´s niet prettig om naar te kijken maar dat vind ik van geen enkel dier...
Ben er hierdoor nog niet van overtuigd dat ik voor een slachting zou kiezen. Ik hoop de beslissing nog even uit te kunnen stellen...
ma_rie_tje schreef:het aantal reacties was bij het eerste topic overweldigend...
hier is het echt minimaal geworden!
ma_rie_tje schreef:Iedereen hoop die beslissing nog lang uit te kunnen stellen.
Het is een keuze die ieder zelf moet maken, een verdomt moeilijk keuze ook nog!
Petulan schreef:Precies! Zo wil ik het met Palma ook doen. Misschien dat ik haar nog wel zelf wegbreng, maar verder hoef ik niet te zien.Dat mijn paardje geschoten zal worden bij de slager hoef ik niet met eigen ogen te zien, dan laad ik haar zelf in thuis en is dat ons afscheid..
Snackie schreef:Ik zal een volgende keer meegaan tot aan de deur.
en ik denk,nav dit topic,dat ik de rest redelijk kan zien.
niet et schieten,want dat wil je niet van je eigen paard zien,maar de rest.. tenslotte is het maar het lijf...
nixx schreef:Ik heb net met kloppend hart filmpje gekeken hehe zat er erg tegenop maar was toch wel erg benieuwd hoe het in zn werk gaat. Het valt me ontzettend mee eigenlijk hij merkt er niks van zo snel als het gaat. De rest laat ik maar even zitten losse onderdelen van een paard hoef ik niet te zien