Dat ligt bij Apeldoorn (er net boven ofzo)............das volgens mij ook niet zo ver. Alleen de stallen leken nogal klein ofzo....... Weet ook niet meer precies
Ik vind het aan die ook leuk dat ze gewoon een grote binnenruimte hebben (die saloon) waar je met z'n allen kan zitten. Met zo'n groep in een blokhut ofzo is minder geslaagd gok ik
Bij de Henriettehoeve zou je voor 8 man incl. 3 dagen/nachten je paard op de wei zo'n 80 euro pp kwijt zijn . Als je hem 's nachts op stal wilt, is het 100 pp.
Bij ons kun je met 8 personen/paarden voor 75 euro per persoon met paard 4 dagen/3 nachten verblijven en dan kan je paard zowel op stal als op de wei.
Als iedereen 2 eisen geeft waaraan voldaan moet worden voor de accomodatie, dan zoek ik (of iemand anders die dat leuk vind) aan de hand van die eisen 3 accomodaties die het meest in de buurt komen, waar we een van deze data in Mei terecht kunnnen. De accomodatie + data waar de meeste van ons naartoe kunnen dat wordt het..
Ben bang dat het bijna onmogelijk is om iedereen tevreden te houden en een plek/data te vinden dat iedereen ook echt kan.