Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly

NaVy! schreef:Je bedoeld zonder paarden? Dat zou ernaast kunnen gaan, het idee was namelijk vooral om eens met Dravers en Dravereigenaren onder elkaar te meeten. Overigens betreft dit allemaal uitgekoersde Dravers, geen van alleen loopt nog op de baan. Maar, na velen PB´s met JeanPaul, ben ik inderdaad erg benieuwd naar hem en zijn paarden geworden

Ik heb haar (dom genoeg) van een handelaar, en tsja.. die vragen nu juist meer als dat ze waard zijn.
ik baal dus ook enorm. en ja het is ineens.. Maandag belde ze naar mijn werk dat een meisje van stal Idalia uit de bak had gehaald en dat ze niet op haar rechterachterbeen wou gaan staan.
stijn schreef:Wat voor paardje is dat dan? Is het nog maar getest of heeft het al wat koerservaring? Zou wel graag eens willen komen kijken!
Hij heeft koerservaring zat, hij is 13, haalde snelheden van ruim 60 km/u. We hebben het hier niet over een draver trouwens, Baduh is een renpaard geweest. Ik wil ook absoluut niet elke week ofzo de renbaan op, maar zo af en toe.... Baduh vindt het leuk. Blije oogjes, oortjes naar voren, hij wil graag laten zien dat ie hard kan. Het is een Budjonny (donmerrie x Engelse Volbloed hengst) en hij stamt af van Oleander. 9 Keer hengst van het jaar in Duitsland in de jaren 30, ken mijn klassiekers. Hihi. Ehum, beetje off-topic dit. NaVy! schreef:Ikzelf heb ook weinig interesse voor de renbaan. Ik geef niets om koersen en Draverijen, alleen om Dravers, en dan zelfs liever in de recreatie of Dressuur/spring/endurance dan op de baan..

bubbels"]
[quote="stijn schreef:Wat voor paardje is dat dan? Is het nog maar getest of heeft het al wat koerservaring? Zou wel graag eens willen komen kijken!
Hij heeft koerservaring zat, hij is 13, haalde snelheden van ruim 60 km/u. We hebben het hier niet over een draver trouwens, Baduh is een renpaard geweest. Ik wil ook absoluut niet elke week ofzo de renbaan op, maar zo af en toe.... Baduh vindt het leuk. Blije oogjes, oortjes naar voren, hij wil graag laten zien dat ie hard kan. Het is een Budjonny (donmerrie x Engelse Volbloed hengst) en hij stamt af van Oleander. 9 Keer hengst van het jaar in Duitsland in de jaren 30, ken mijn klassiekers. Hihi. Ehum, beetje off-topic dit.