Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodeletuut schreef:moeten we dan bij het fjordenpaard? er zijn toch ook anderen?
elinax21 schreef:meelopen gaat je niet lukkenzo klein zijn die van ons niet
Sodeletuut schreef:owja dat snap ik.. maar er is toch wel íets anders te vinden.. en is het fjordenpaard dan zo erg? ben er nog nooit geweest..
x_Marr schreef:Fjordenpaard ga ik ook niet weer heen
En de bult leek me toch wel beter, en daar hebben ze volgens mij ook een stuk minder paarden
fanny_loverr schreef:Sodeletuut schreef:owja dat snap ik.. maar er is toch wel íets anders te vinden.. en is het fjordenpaard dan zo erg? ben er nog nooit geweest..
vind persoonlijk van niet, goed vind het wel slecht dat die paarden geen hoofdstel hebben.
Maar verder staan ze lekker in het land, hebben ze goed passend tuig.
En laten ze de huurders niet zelf opzadelen, zodat ze wel zeker weten dat het tuig goed zit.
Maar denk dat een echt goede verhuurplek de paarden niet meegeeft zonder begeleiding
als het je niet alleen gaat om het geld wil je er op kunnen toezien dat ze paardjes goed verzorgd worden en met respect behaldeld worden lijkt me.
Niicole__ schreef:
Niicole__ schreef:opzich vallen de riempjes best mee hoorben er 3 jaar op ponykamp geweest en 2x vrijgereden
en er zitten ook leuke paardjes tussen
niet heel veel, maar wel wat
Sodeletuut schreef:moeten we dan bij het fjordenpaard? er zijn toch ook anderen?