Ik kan waarschijnlijk maar even mee. Maris is door een therapeut behandeld en ik mag zaterdag pas voor het eerst weer iets doen. Een bosrit van 2 uur de dag erna is denk ik iets te heftig. Haha
sja t blijft een voorspelling tuurlijk he? morgenavond even final check doen?
in de regen gaan rijden, en dan die natte paarden die trailer op zie ik niet zitten eigenlijk.. plus dat diddle al nat is als ik hem de wei uit moet plukken
Weerberichten beloven niet veel soeps voor morgen Jammer had er wel zin in, maar ach van het voorjaar, als de boompjes in knop komen is ook leuk en dan lekker de eerste warme zonnestraaltjes meepikken HEERLIJK.
hoop ook op beter weer, maar denk dat het weer niet echt mee gaat werken. maar als het weer niet mee werkt morgen kunnen we waarschijnlijk toch nog wel vaker gaan, want ik kom misschien ook bij mies staan
we lassen de rit af voor morgen. het weer zit niet echt mee we kunnen beter als het beter weer wordt gaan.
eertjuh22 : kom je misschien bij ons op stal staan. gezellig hoor. heel het forum staat binnenkort bij ons op stal haha. de stal naast martina staat nog leeg. wel gezellig hoor. met je schimpie