Justy schreef:Wil je dan graag samen met iemand badderen Vien?
Dubieuze vraag in deze context

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Justy schreef:Wil je dan graag samen met iemand badderen Vien?
Sylvia schreef:Je maakt bij ons toch anders ook nooit gebruik van het bad...
Maya schreef:
Citaat:8 persoons gezellig vrijstaand vakantiehuis met veel privacy op 650 m2 eigen grond.
Ligging: Op kleinschalig kindvriendelijk bungalowpark "Hoog Koog" nabij o.a. centrum De Koog, duinen, strand, maneges en subtropisch zwembad.
Accommodatie: Begane grond: entree/hal, 1e toilet, woonkamer, open keuken met vaatwasmachine, badkamer (vloerverwarming) met ligbad, aparte douche en 2e toilet. Twee slaapkamers: één slaapkamer met 1 x 1-persoonsbed en vaste wastafel en één slaapkamer met 2 x 1-persoonsbed. 1e verdieping: badkamer met douche en 3e toilet, twee ruime slaapkamers, waarvan één met 2 x 1-persoonsbed en één met 3 x 1-persoonsbed. Dekbedden aanwezig. Matrassen zijn 96 x 210 cm boxspring.
Bijzonderheden: 2 parkeerplaatsen voor de deur. Kinderspeelvoorzieningen zowel op het park als op eigen afgeschermd terrein aanwezig, verhuur van fietsen, kinderbedje e.d. Gebruik van wasmachine en droger op het park (tegen betaling).
Bijkomende kosten aan verhuurder: bij aankomst te betalen: borgsom € 50,-. Eindschoonmaak Euro 50,-. Huisdier (max 2) € 1,- per nacht per huisdier.
Linnen: bedlinnen a € 7,00 per 1-pers. bed per week of zelf meenemen. Linnen voor kinderbedje zelf meenemen.
Korting: 2 pers. (evt. met kind) in periode 26-10 t/m 21-12: 10% korting op de weekprijs. Eindschoonmaak € 35,-.
Midweek/weekend: verhuur nog beschikbaar behalve in de periode 21-12 t/m 3-1-2008.
Voor 2008 geldt:
Korting: 2 pers. (evt. met kind) in de periode 4-1 t/m 1-2, 8-2 t/m 15-2, 29-2 t/m 14-3 en 28-3 t/m 25-4 en 24-10 t/m 19-12: 10% korting op de weekprijs. Eindschoonmaak € 35,-.
Midweek/weekend: verhuur mogelijk behalve in de periodes 27-6 t/m 4-9, 10-10 t/m 23-10 en 19-12 t/m 1-1-2009.
Pasen: nog een korte midweek beschikbaar na Pasen van 25-3 t/m 28-3 a € 290,-.
Pinksteren: nog een korte midweek beschikbaar na Pinksteren van 13-5 t/m 16-5 a € 300,-.
Jongeren onder de 21 toegestaan als de ouders de gehele huurperiode aanwezig zijn.
Alleen deze zin al...Citaat:8 persoons gezellig vrijstaand vakantiehuis
Wie Gaat mee Bezwaar tegen huisje 2
Fleury
Iefke Ja Nee
Justy
Maya
Shadow0 Ja Nee
Sjakie
Sylvia
Vientje
Sylvia schreef:Huisje 2 is dat met die 2 badkamers toch?
Justy schreef:Oeh, die heeft een vaatwasser! 8) Wel één kamer met maar één bed, dan ligt er dus wel iemand alleen. Ik vind die een leukere uitstraling hebben dan die andere
Vientje schreef:Mij lijkt dat huisje ook erg leuk, maar vind eigenlijk alles wel prima
Shadow0 schreef:Hierbij geef ik alvast mijn stem dat als het om dat huisje gaat, het van mij in elk geval geboekt mag worden. Nu de rest nog
Bealy schreef:Ik stem ook voor!
Justy schreef:Ik vind dat huisje prima hoor
Maya schreef:Weet je... eigenlijk is het mij effen welk huis
Al moet ik zeggen dat dat bad wel heul fijn is...![]()
Die tweede dan maar doen? Ook vanwege 2e badkamer / toilet
Als we toch met z'n 8-en of zelfs 10-en zijn...
Bealy schreef:Ik ga voor huissie 2!!
sjakie schreef:mij maakt het allemaal niks uit![]()
Bad heb ik thuis ook en daar heb ik wel geteld ook 1 x ingelegen