Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iorrr schreef:Ik vind het best! Doen Diane, Ilse, Annemiek (?) en ik wel gewoon samen! Heb er zin in!!!
digo schreef:Iorrr schreef:Ik vind het best! Doen Diane, Ilse, Annemiek (?) en ik wel gewoon samen! Heb er zin in!!!
Ja doen het wel gewoon saampjes!! Ga vanmiddag even bekijken of ik vrij kan krijgen denk het eigenlijk wel.
Iorrr schreef:Ja ik hoef ook geen vrij te nemen! HORKA heeft een goede instelling! Op vrijdag gaat alles hier om 14.45 dicht!
digo schreef:Anders kunnen we misschien samen erheen rijden?? idee ik weet namelijk ook niet waar het is??
Santosww schreef:digo schreef:Anders kunnen we misschien samen erheen rijden?? idee ik weet namelijk ook niet waar het is??
Maar kom jij langs Ommen als je naar Nijverdal rijdt??? Volgens mij ligt dat niet echt op de route... Maar zoals het nu lijkt ben ik die dag al vrij want die dag ervoor hebben we examen en zal wel en latertje worden, dus een goede reden om vrij te nemen... haha
_Jorien_ schreef:Dianne, gaan wij ook samen? Lijkt me wel toch?!
Santosww schreef:Ik heb al vast gereserveerd. Een week van te voren moeten we doorgeven of het 1 of 2 banen zijn. In eerste instantie dus 2 banen gereserveerd. We moeten om kwart voor 7 aanwezig zijn en we kunnen daar niet eten. Dus dat zal de plaatselijke patatboer ofzo worden. Ze werkten daar alleen met buffetten en dat leek me nou weer een beetje overdreven... haha
_Marinke_ schreef:Santosww schreef:Ik heb al vast gereserveerd. Een week van te voren moeten we doorgeven of het 1 of 2 banen zijn. In eerste instantie dus 2 banen gereserveerd. We moeten om kwart voor 7 aanwezig zijn en we kunnen daar niet eten. Dus dat zal de plaatselijke patatboer ofzo worden. Ze werkten daar alleen met buffetten en dat leek me nou weer een beetje overdreven... haha
Oké, mag ik vragen wie je aan de telefoon had??
Dan moeten we echt zorgen dat we ruim op tijd bij de mac zijn ofzo, wie wil er absoluut NIET naar de mac?
Only_Kiekie schreef:Eventueel nog iemand waarmee ik samen kan gaan
en wat is de datum nou