ik wilde eerst ook mee maar ik heb gister vrij ernstig ongeluk gehad met het paard van mijn zus ( picassox@ bokt). daarom rij ik liever niet vandaag , en de komende weken , zelfs niet gewoon op repel . want ik voel me echt heel slecht en ik ben er hard afgekleilt . gelukkig was mn zus ( picassox @ bokt ) mee en heeft het gezien en me naar huis gebracht . picasso is weggeren en ze hele hoofdstel is stuk ( als penny een hoofdstel van elmiran mag lenen kan ze mee ) maar anders kan ook penny niet mee , want er zitten ook scheuren in de beugelriemen en picasso heeft een fikse schaafwond op zn borst . en als picasso niet bang is buiten na gisteren .
ik ga dus in ieder geval niet mee , want ik wilde eerst wel mee, maar kan dus niet. ik moet vandaag weer terug naar het ziekenhuis om fotos te maken van mn neus en oogkassen , want waarschijnlijk is mn neus gebroken (staat gelukkig nog wel recht ) en zwaar gekneusde oogkassen , ribben , schaafwonden op mn gezicht en buik enzo en het is allemaal heel pijnlijk . dus ik kan ook niet op de fiets mee ofzo denk ik.
enne rachel ik had ff aan penny gevraagd maar die zei dat de snackbar wel open was .