16 september zou ik wel kunnen mits ik niet verrot terug kom van vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:Als het bij Dionne of iemand anders is kom ik nog altijd fotograferen als ik die dag kan (maar als Arie meegaat vind ik 't wel een beetje eng hoor eigenlijk), en als jullie een fotoshoot van 50 euro gaan doen dan heb je uiteraard niet zoveel aan mij of andere hobbyfotografes meer
Ik check dit topic af en toe nog wel om te kijken of jullie al iets besloten hebben en of er nog amateurfotograafjes gezocht zijn dan
bianca_banny schreef:WildWings schreef:Als het bij Dionne of iemand anders is kom ik nog altijd fotograferen als ik die dag kan (maar als Arie meegaat vind ik 't wel een beetje eng hoor eigenlijk), en als jullie een fotoshoot van 50 euro gaan doen dan heb je uiteraard niet zoveel aan mij of andere hobbyfotografes meer
Ik check dit topic af en toe nog wel om te kijken of jullie al iets besloten hebben en of er nog amateurfotograafjes gezocht zijn dan
ARIE is zoooooooooooo lief...
ik heb haar gemeet...
niks engs aan..
wel lekker luidruchtig..
haha
hadden we een casting... Is iedereen best stil in de wachtkamer behalve arie. Arie lag helemaal in een deuk met iemand aan de telefoon