Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nobillity schreef:Oknou en maakt nix uit hoor. Dan ben jij de jongste en ikke niet
![]()
Desiree_1993 schreef:o0eefje0o schreef:suer gezellig
1. ashley met argon (leenpaard)
2. eva met mary gold
3. hilde. (op fiets of kar )
4. romy met lureza of belg
5. marielle met vally
6. angela met diddle (onder voorbehoud kar mee, (en misschien rijdt johan ook mee met de kar of bij mij op de kar) en onder voorbehoud datum ivm werk )
7. desiree (weet niet of ik met iemand mee kan op de kar of dat iemand nog een paardje/pony te leen heeft? anders kan ik niet mee helaas)
8. eertjuh22 met haar eigen paard
9. foija (miriam) op de fiets en eva haar camera![]()
10. ilona met polka
Hilde_q schreef:moest je overstappen?
sammykuh schreef:er kunnen eventueel 2 mensen met mij mee
Naaltje schreef:ja met de kar
ik ga het van het weekend nog vragen
@ eva, kan niet 1 van jullie op die haf die jij toen ''af-en-toe'' mocht rijden, die daar ook in de wei stond? Of anders 1 op de fiets en omwisselen, of 1 bij op de kar en omwisselen
sammykuh schreef:Naaltje schreef:ja met de kar
ik ga het van het weekend nog vragen
@ eva, kan niet 1 van jullie op die haf die jij toen ''af-en-toe'' mocht rijden, die daar ook in de wei stond? Of anders 1 op de fiets en omwisselen, of 1 bij op de kar en omwisselen
inderdaad met de karheb achter 2 plekken en als het moet kan ik mijn bokkussen verschuiven en kan er nog een naarst me komen. dus voor de gene die willen wisselen onderweg of gewoon lekker met de kar mee willen je bent van harte welkom
wie rijden er trouwens nou alleemaal mee en wie met aanspanning alleen jij angela?
Hilde_q schreef:mja voor mij niet sammykuh want ik zou met de stoute diddle mee gaan
Hilde_q schreef:okeeDan reserveer ik bij jullie allebei
![]()
Wat heb je trpuwens sexy ponys!
Naaltje schreef:heb helaas nog geen zadel binnen nee, ga komende week een zadel van iemand proberen. Maar meneer diddle is nogal de kl**tzak aan het uithangen, dus ik weet nog niet of het iets gaat worden
voor de kar ging zeker supermaar eerst passend tuig voor ik verderga, en dat is een probleem met zo'n raar hoofd