Zal volgende week pas gaan bestellen.
Jammer Suus en Maaike dat jullie echt niet kunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solide schreef:Jammer Suus en Maaike dat jullie echt niet kunnen
CielitoLindo schreef:Ik stem voor een andere datum, een datum dat Kelly en Tamara mee kunnen carpoolen en rijk en cindy ook
manzano schreef:Uhm.... ik krijg de indruk dat het niet doorgaat..... wanneer wordt de knoop doorgehakt? Dan kan ik nog wat anders plannen, ben dat weekend alleen thuis namelijk.
Solide schreef:Op het moment is dit dus waarschijnlijk het lijstje
1 Ik + Peter
2 Jacq
3 Klien
4 Marlies
5 Carola
6 Mams + kids
7 Ilse
klien schreef:Ik ook, en ik vind dat er ook wel heel makkelijk wordt afgezegd de laatste tijd. Het lijkt wel alsof degene die iets leukers biedt dan een kb meeting voor alles gaat.
Ik heb heel veel aan de kant moeten zetten voor deze meeting, van alles geregeld en voor de zondag ook plannen gemaakt daar in de buurt.
Maar goed, ik gooi mijn plannen wel om en sorry Marlies en Marsha, dan moet ik mijn komst naar jullie toe wel uitstellen.
Als er grote groepen gevormd gaan worden die niet buiten elkaar ergens heen kunnen, dan is afspreken helemaal onmogelijk geworden. Ik mag toch hopen dat Eva, Kelly, Tamara (laatste twee weten niet eens waar het om gaat nu), Cindy en Marijke toch los van elkaar kunnen beslissen
Anders moeten we hen laten beslissen wanneer er een meeting komt en de rest moet zich dan maar aanpassen....... Zo voel ik het nu even.
Ik had graag Mams willen ontmoeten, de meiden uit het zuiden weer willen zien.......