Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iefke schreef:Dus... Ik ga bellen voor 8 personen om 11.00 uur?
iefke schreef:2 uur hè, toch???
Wat is het geworden?
Heb er uren bijgekregen op het werk dus moet nu de zaterdagochtend werken tot kwart voor 2...
Liefhebbers kunnen natuurlijk zelf een salade in elkaar spijkeren, maar ik kan alvast verklappen dat ik een rampzalige kok ben 
(hoef ik lekker nie meer te rijden)
Ik kan desgewens wel mensen transporteren 
zou ik willen voorstellen dat Iefke alle boodschappen doet en opslaat, omdat zij toch vlakbij de Duykse hoef zit + dan kan de boel koel blijven en hebben wij geen gedoe met meezeulen. En dat wij dan de kosten gewoon terugbetalen? Mits Iefke het hier zelf ook mee eens is?
Tenzij we elkaar vanavond de koppen inslaan
Maya schreef:Anders...zou ik willen voorstellen dat Iefke alle boodschappen doet en opslaat, omdat zij toch vlakbij de Duykse hoef zit + dan kan de boel koel blijven en hebben wij geen gedoe met meezeulen. En dat wij dan de kosten gewoon terugbetalen? Mits Iefke het hier zelf ook mee eens is?
![]()
Syl luvvves boodschappen doen
Komt goed, maar sowwy hoor
Bealy schreef:KLEIN flesje rosé?
Of meerdere flesjes 
Ik wil evt ook wel helpen met boodschappies! Heb t vorige keer ook overleefd in de Makro
Maya schreef:Syl is super gestructureerd, jij mag (als je geluk hebt) het karretje duwen en meer niet...Syl luvvves boodschappen doen
Komt goed, maar sowwy hoor

Ben er vast toch wel het weekend...
En nu zijn we al met 4....
*sputtert tegen*
Ik kan gezien de tijd wel Rob nog een keer lief aankijken indien gewenst? We hebben tegenwoordig een BBQ