En dan Patrick maar een grote mond bij de televizierring"Wat zijn Lama's zonder fans!"ja nou dan verdorie! doe er dan ook wat aan en kom gewoon naar de FOyer! en dat moest er effe uit
WE gaan een dikke dreigbrief schrijven : ALS JULLIE NIET IN DE PAUZE NAAR DE FOYER KOMEN GAAT ER IETS HEEEEEEEL ERGS GEBEUREN !
Tessaa_ schreef:ja weet ik maar dat ze in de pauze naar de foyer moeten komen enz !! Show duurt meestal anderhalf uur ofzo?begint om half 8 toch?dan zou het goed kunnen dat ze nog in de Foyer komen hebben ze nog 1 uur de tijd ofzo
Hmm ik heb de aflevering van vrijdag ook al 20 keer gekeken ik kijk filmpjes van Lama's on Tour die ik gemaakt heb
ik denk trouwens dat t een speciale show wordwas het in Den Haag ooken nu benefietvoorstelling, dan moet er wel iets speciaals gebeuren
tjah ze verwachten denk ik veel mensetrouwens wel erg goed van die stichtingde Lama's zijn super populair, ze weten dat daar veel mensen op af komenen hun verdienen het geld
ik kan niet meedoen met de meeting maar ga wel! misschien dat ik jullie tussendoor snel eens zie! zou wel leuk zijn