Eva staat er niet op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flower schreef:
Eva staat er niet op!!!!!!
Marijke82 schreef:Nou die rose stop ik mooi in mijn tas, ik weet nu al dat paps het niks vind dat Romina mee gaat (hij is veel te zuinig op haar) als hij dan ziet dat ik aan de drank ga vertrouwd hij het nooit hahaha.
Flower schreef:Hihih een shetje![]()
Hahahah zie nu ook dat ik gewoon al ingepland ben voor vrij / zat/ en zon![]()
![]()
![]()
Marijke82 schreef:Whahahaha dronken paardrijden![]()
![]()
Dat heb ik nog nooit gedaan
Flower schreef:Marijke82 schreef:Nou die rose stop ik mooi in mijn tas, ik weet nu al dat paps het niks vind dat Romina mee gaat (hij is veel te zuinig op haar) als hij dan ziet dat ik aan de drank ga vertrouwd hij het nooit hahaha.
Kan toch zeggen dat ik het zonder alcohol niet trek ....
Flower schreef:Marijke82 schreef:Nou die rose stop ik mooi in mijn tas, ik weet nu al dat paps het niks vind dat Romina mee gaat (hij is veel te zuinig op haar) als hij dan ziet dat ik aan de drank ga vertrouwd hij het nooit hahaha.
Kan toch zeggen dat ik het zonder alcohol niet trek ....
Ariebombarie schreef:ik zie al ipv met lepel en ei op paard, ons een fles rosee een glas inschenken te paard
Ariebombarie schreef:ik zie al ipv met lepel en ei op paard met fles rosee een glas inschenken
manzano schreef:Eefje moet ook nog reageren![]()
Volgens mij heb je wel een leuke vader of niet Marijk.... lijkt me wel gaaf als ze zo begaan zijn met je hobby
Marijke82 schreef:manzano schreef:Eefje moet ook nog reageren![]()
Volgens mij heb je wel een leuke vader of niet Marijk.... lijkt me wel gaaf als ze zo begaan zijn met je hobby
Mijn vader is een echte paardenvader
Flower schreef:Kel heeft me nog eens een mail gestuurd dat als ik Taac ooit voor een shoot zou kunnen gebruiken, dat ik een gil moest geven ... zal ze er intrappen![]()
![]()
![]()
Nathalie1981 schreef:Hey jullie zijn gezellig! Zit iedereen vandaag maar hier
Marijke82 schreef:Flower schreef:Kel heeft me nog eens een mail gestuurd dat als ik Taac ooit voor een shoot zou kunnen gebruiken, dat ik een gil moest geven ... zal ze er intrappen![]()
![]()
![]()
Whahaha; 13 14 en 15 April heb ik een shoot in Lunteren Kel![]()