Weetjewat! Jij gaat lekker met Joyce mee op de bok en laat de paardje uitzieken 
Dan kom ik de volgende keer mee met Flash!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weetjewat! Jij gaat lekker met Joyce mee op de bok en laat de paardje uitzieken 
Maarja, ieder paard en iedere hoest is natuurlijk ook weer anders 
Liins schreef:Lijstje schreef:Linsey met Fire
Martine met Wagen (otje)
Joyce met Otje (wagen)
Mirjam met Sleipnir
Marleen met Macho
Sharona met Bonita
Daisy met Joy??
Weet Daisy niet zeker, Ga die nu even een pb sturen..
Geld ook voor daisy, dus misschien even kijken in het begin van het topic, mensen die hebben toegezegd om mee te gaan én niet hebben afgezegd, die nog even een pb'tje sturen ter bevestiging of ze met zekerheid kunnen zeggen dat ze mee gaan
.. Kun je Flash bij Shannon neerplanten met Trailer. Ik vind het lief dat je je wilt opofferen dat ik wel mee kan
.. Maar ik vind het ook weer niet leuk voor jou!
.. Ik bel je vanavond wel even? Ben nu op school namelijk dat is wat makkelijker praten! 
Ik wilde ook net zeggen; waarom zou martine eigenlijk niet meekunnen op flash?
..
Maar als je wilt en martine gaat dan mee op haar flash, dan kun je altijd nog mee in de kar, maar dat is maar net wat je zelf wilt
.. Maar dat moet niet tenkoste van Martine's meegaan gaan (snap je hem nog?!) .. Pm je even.
Maar waar moet ik nou staan om 12 uur want dat weet ik nl nog steeds niet haha

.. Bij dat weggetje bij dat wittehuis daarnaast. Daar kunnen we idd staan zonder hinderen!
.. Dus nu is het aan Martien, Ze pakt trouwens nog steeds niet op
..
..
Liins schreef:Heb Ino net gesproken, En de trailer kan daar neergezet worden als Martine dan meegaat
geintje!
En nu al helemaal niet met mijn net geverfde haartjes
! Haha.
..
.. Maar heb weer haar voicemail ingesproken
!
! Dus toch blondd!!
..
..