Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klaasje schreef:Ik ben écht benieuwd op wie we moeten! Ik dacht laatst hier ergens te lezen dat ze de pony's daar klaar zetten, en wij niet mogen kiezen?
Goedzo..Euh..Celine toch?Mijn camera past niet in m'n jaszak, maar zit een nekband aan dus ik doe 'm gewoon om m'n nek onder m'n jas zeg maar..Heb ik laatst ook gedaan (in de regen
)
xDodox schreef:Klaasje schreef:Ik ben écht benieuwd op wie we moeten! Ik dacht laatst hier ergens te lezen dat ze de pony's daar klaar zetten, en wij niet mogen kiezen?
Goedzo..Euh..Celine toch?Mijn camera past niet in m'n jaszak, maar zit een nekband aan dus ik doe 'm gewoon om m'n nek onder m'n jas zeg maar..Heb ik laatst ook gedaan (in de regen
)
Jeeeuhj je weet mn naam nog
Gaat die camera dan niet heel erg meehobbelen?
Mariiska schreef:Ik werd vanmorgen om 8 uur wakker.. en toen kon ik niet meer slapen
Klaasje schreef:Haha, ik had m'n wekker gezet, was bang dat ik anders nog te lang door zou dromen over een gezellige groep gekke, hippe bokkers over de duinen aan het crossen, steigeren onder opkomende ochtendzon, op felle, zwarte arabische hengsten die alleen friese bokkers kunnen temmen