Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulinoco_maud schreef:Sterren schreef:Waar wil je hem dan neerleggen tot het moment dat ze hem komen halen?
op het erf onder een plastic zak
Karin_88 schreef:Ik heb het hele topic gevolgd.. Ik moet zeggen dat ik het enorm goed vind dat de meiden dit hebben gedaan. het is dan misschien niet het leukste uitje wat je kan maken als paardenliefhebber, maar je weet dus mooi wel hoe alles gaat... Je weet nu waarover je praat. En die ervaring geven ze nu met je mee..
Jammer dat er zoveel discussies/"ruzies" komen.. dat hou je toch wel, maar hou het beschaafd..
patsur schreef:ulinoco_maud schreef:
Waar wil je hem dan neerleggen tot het moment dat ze hem komen halen?
op het erf onder een plastic zak
oke, nu lig ik echt gestrekt
maargoed, net zo erg als langs de weg toch?
Madeleine16 schreef:Wie zegt er nou weer dat mijn paard langs de weg komt te liggen? Hoe verzin je het , heb je dat ZELf ooit WEL is gezien in Nl?? Nou ik nog nooit! Mijn paard wordt op rustig ingeslapen en daarna gecremeerd waar ik er ZELF bij ben.
ulinoco_maud schreef:ja ga lekker het inslapen dramatiseren
Madeleine16 schreef:Wie zegt er nou weer dat mijn paard langs de weg komt te liggen? Hoe verzin je het , heb je dat ZELf ooit WEL is gezien in Nl?? Nou ik nog nooit! Mijn paard wordt op rustig ingeslapen en daarna gecremeerd waar ik er ZELF bij ben.
Madeleine16 schreef:De kosten doen me niks, ik hou van me dier en doe alles om hem een goed einde te geven. Mocht het op stal moeten gebeuren is het sowiezo inslapen, andere omstandigheden zien we dan verder.
Sterren schreef:Madeleine16 schreef:Wie zegt er nou weer dat mijn paard langs de weg komt te liggen? Hoe verzin je het , heb je dat ZELf ooit WEL is gezien in Nl?? Nou ik nog nooit! Mijn paard wordt op rustig ingeslapen en daarna gecremeerd waar ik er ZELF bij ben.
Waar wil je hem dan neerleggen tot het moment dat ze hem komen halen?
passiejj schreef:ulinoco_maud schreef:leuk op de foto met dat dier en dan ook nog je tong er zo bij houden
heb je dan ook overal commentaar op ?
waarom zou dat niet mogen ? laat de meiden tog!
je mening weten we nu.. en je mag een mening hebben maar kom op zeg!
Sterren schreef:ulinoco_maud schreef:ja ga lekker het inslapen dramatiseren
Dat doet ze toch niet!
Het is alleen de realiteit.
Ik ben ook voor het inslapen.
Maar mijn paardje in inderdaad daarna aan de weg gelegd, onder een zeil.
Dag erna is ze door de Rendac opgehaald, en inderdaad met de gruiper opgepakt en in de vrachtwagen met de andere dieren die die dag al waren opgehaald.
Later is ze met nog andere dieren verbrand..
Dat doet er verder niet toe, maar daar had ik een goed gevoel bij, ik vind wel dat jij alles een beetje overdrijft.
De dood van een paard is nooit leuk.
Wij bepalen hoe het gebeurd en dat hangt af hoe ons gevoel is bij welke keuze!
Leuk is het nooit.
Ik vind het iig goed dat we nu meer weten over hoe het slachten nu eigenlijk gaat.
ma_rie_tje schreef:ulinoco_maud en pascale, ik (en met mij nog vele bokkers) zou het fijn vinden als de discussie elders verder wordt gevoerd.
Wij zijn naar dit slachthuis gegaan met een reden. Deze is te lezen in een ander topic. Wij hebben deze keus gemaakt. PUNT UIT!
Vindhet interessant om mee te lezen of niet. Zo niet, ga dan lekker een ander topic lezen (en reageren) graag
ma_rie_tje schreef:ulinoco_maud en pascale, ik (en met mij nog vele bokkers) zou het fijn vinden als de discussie elders verder wordt gevoerd.
Wij zijn naar dit slachthuis gegaan met een reden. Deze is te lezen in een ander topic. Wij hebben deze keus gemaakt. PUNT UIT!
Vindhet interessant om mee te lezen of niet. Zo niet, ga dan lekker een ander topic lezen (en reageren) graag