Gáán we wéér, kletsen op de Veluwe!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Re: Gáán we wéér, kletsen op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:41

Sorry hoor rachel dat ik het zeg. maak je toch niet zo druk.
he hebben nou al 1000 keer gezegd dat we goede afspraken maken. en we kunnen toch best over de zandvlakte stappen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:56

Cinnepin schreef:
hmm best veel draven en dan 2/3 uur nee dan haak ik af sorry Lachen daar is mijn jonkie niet op getraind Lachen jammer, volgende keer beter Lachen

hoe oud is je paard dan? ik heb ook nog een jongpaard, was toen nog 4 toen ze mee ging (nu inmiddels 5) kon ze makkelijk aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:22

mijn paardje wordt in mei 4 jaar Lachen maar ik heb nog nooit zolang achter elkaar met 'r gereden als er zowel gedraaft en gegaloppeert word wel met veel stappen maar dat zijn jullie geloof ik niet zo van plan als ik het hier lees Lachen

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:26

Cinnepin schreef:
mijn paardje wordt in mei 4 jaar Lachen maar ik heb nog nooit zolang achter elkaar met 'r gereden als er zowel gedraaft en gegaloppeert word wel met veel stappen maar dat zijn jullie geloof ik niet zo van plan als ik het hier lees Lachen

We zullen waarschijnlijk niet gaan galloperen. stappen doen we zowieso op de zandvlakte.
we hebben vorige keer wel lange stukken gedraafd maar ook veel gestapt tussendoor om te kletsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:28

ok, misschien dat ik dan wel mee kan alleen zit ik wel met vervoer, als iemand mij zou willen ophalen met mijn paard tegen betaling dan wil ik wel mee

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:33

ik heb helaas maar een 1 paards trailer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:34

oe jammer, misschien andere mensen die wel een 2 paards hebben?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 11:36

Rachel, ik vind inderdaad ook dat je je een beetje overdreven druk maakt.
Ik vind het jammer dat je ons niet meer vertrouwd.

Maar helaas, ik kan denk ik wéér niet mee. Gister is de veearts geweest bij Scarlet en ze moet 10 dagen rust, daarna rustig opbouwen. Ze heeft waarschijnlijk Influenza. Ik heb te weinig tijd om haar in conditie te brengen en ik zou het erg vinden als een van jullie paarden ziek wordt door haar..
Bah, baal er wel van hoor.. Boos!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:52

Jammer zeg Ach gut

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 10:04

Ben het weekend ook weer daar geweest.
Reed even langs de parkeerplaats waar we afgesproken hebben om te kijken hoelang ik onderweg ben daarheen.
Tis maar 10 minuutjes stappen via de weg....

ik ben er in elk geval ! Slaap het weekend op de Paalhoeve.

Het was trouwens serieus nat daar het weekend !!!
Er zijn een aantal paden die echt even droog weer nodig hebben, nu droogt alles vrij snel daar maar de bos-gebiedjes moeten we even omzeilen en ergens zijn ze bezig met het bos, de paden daar zijn net de Rockies.... kost je paard zijn benen.
Daar svp even niet heen dus....

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:06

Ik weet nog niet zeker of ik mee kan Scheve mond
Tivara is over ons hek heen gesprongen en blijven hangen Scheve mond

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:09

ieuw.... ernstig of valt het mee ?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:05

Ze heeft een dikke knie rechtsvoor en een dik been linksvoor.
Gisteravond ging het allemaal niet zo goed, toen had ze duidelijk erg veel pijn Ach gut
Ze begint gelukkig weer een beetje te eten.
Steeds koelen/stappen en nu slinken haar benen ook gelukkig wat Lachen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:18

@Kiki: echt balen Ach gut dan maar hopen dat het snel over gaat Verdrietig loopt ze ook kreupel?

Ik ga gewoon mee, ben helemaal niet bang aangelegd ofzo gaat mij meer om de paarden. Wil best een galopje doen maar dan wel als het afgesproken is dus niet zoals bij de vorige meeting. mocht het toch niet zo gaan zoals ik het graag wil dan keer ik weer om. Ik ga het gewoon proberen Tong uitsteken , m'n jonge paardje laat ik dit keer maar thuis.

ElCamino: het is idd erg slecht nu, maar er zijn gelukkig nog wel routes waar je nog wel goed kunt rijden.
Misschien dat het 25 maart wel heel mooi weer is Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 21:48

@ Marjolein: Aaaah, wat jammer! Sterkte met je paardje. Maar je komt zowiezo nog eens deze kant op toch? Lachen

@ Cinnepin: Helaas kunnen wij je ook niet ophalen, met de boktvakantie uiteraard wel, maar we zitten nu al in Kootwijk. Ik hoop dat je dat snapt. Je was toch ook al druk aan het trainen voor de vakantie? Lachen Misschien is deze rit ook wel lekker, maar laat je niet ompraten, als je denkt dat je paard het niet aankan, niet doen hoor. Lachen
Maar we hopen natuurlijk van wel! Dan hebben wij ookal vast 'voor-ge-meet'. Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 21:54

elmiran schreef:
:s ik weet het nog steeds niet, maarja zoals borrie al zegt zijn er vast zat mensen die het voor hun paarden te zwaar vinden en zich wel aan de afspraken/regels houden maar wel flauw ik had de vorige keer duidelijk gezegd stappen en geen heuvels op en af galopperen toch wordt er geen rekening mee gehouden met mijn paard en eigenwijs toch gegaloppeerd heuvel op, terug richting die kant waar we vandaan kwamen zonder iets te zeggen dus ik vroeg me af van wat zijn die aan t doen, paard helemaal gek en overstuur dus dacht bekijk t maar ik ga mooi naar huis Vork. Stukje verderop zag ik de rest ineens weer geen idee waar jullie mee bezig waren maar vond t nogal egoistisch en gevaarlijk, rit was verder wel leuk hoor alleen een beetje jammer dat het zo gegaan is. Ga dus alleen mee als we niet over t zand gaan. (of t moet niet richting m'n huis zijn gewoon zoals toen met de eerste rit gelijk t zand over en t ruiterpad op, dan geen gekke dingen zoals heuvels op galopperen of stappen want dan wordt die van mij helemaal gek Boos! )
Maar zo te lezen gaat t wel goed komen Vork moet alleen even kijken of ik het nog ga redden met werk. Weet volgende week wat voor dienst ik dan heb.

Beetje flauw dat je na afloop zo over onze rit praat. Het was harstikke gezellig en iedereen heeft genoten. Daarbij vind ik dat je alles een beetje opblaasd, want het viel reuze mee. Iedereen vond het geweldig, maar goed. Martine wilde misschien zelfs nog eens langskomen omdat ze het zo gigantisch vond!
Wel vreemd dat iedereen zijn paard kan houden, behalve jij.. Scheve mond

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:14

@ Rachel: Er is zoweizo afgesproken dat we niet gingen galoperen dus waarom begin je daar dan weer over?
Ik heb ook dat andere topic even bekeken en idereen vond het inderdaad geweldig.
En ik wil niet vervelend doen maar wie was diegene die de vorige keer wou galoperen? Er was bij een latere rit zelfs sprake van van diegene die nog wouden galoperen nog een rondje na zouden doen die jij dan zou begeleiden??

@ Picas: Ja, als Scarlet weer beter is en conditie heeft kom ik zeker een keer die kant op! Gaan we lekker rijden met die mini pony's van ons Clown

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 22:20

@ Marjolein: Haaaaaaaaaa, ja. Onze ini-mini-shetlanders. Clown
Of zoiets, haha, het klinkt zo stom. Maar Scar en Picas zijn wel evengroot denk ik. Ja
Scarlet is zo'n heerlijk dametje hè, ik zat haar net nog even in je profiel te bewonderen. Lachen

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:51

borkando heeft zich gister verstapt tijdens het springen en loopt nu niet goed. hoop dat ie voor de 25ste weer oke is.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 07:53

Jeeemig wat een ongelukken zeg.. Iedereen sterkte dan met z'n paard, Kiki, Sharon en Marjolein. Ach gut

Sharon; is hij nu echt kreupel of een verstuikinkje?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:25

ik ga voor een zekerheid paard dagen stappen en afspuiten en daarna kijk ik of ie weer goed loopt.
Hij kwam niet uit op een dubbel sprong en ging door de hindernis ik denk dat ie ne op een balk stond.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:27

Ik weet nog niet of ik meega. Amber heeft heel weinig gereden de laatste paar weken door het slechte weer, dus haar conditie is niet meer je van het.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:33

Is het handig om een lijst te maken waarop staat wie er eigenlijk meegaan met deze rit of doen jullie dat niet?

Of bekijken jullie gewoon wie er is om 11.00 uur en dan vertekken we, wie te laat is heeft pech??

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 17:05

Jep, wie te laat is kan bellen. Maar een lijst is toch wel handig. Sommige kunnen het niet vinden, en meestal loopt het uit met zadelen. Zet enkel jezelf erbij. Dus niet denken; o, die zal ook wel mee gaan.

Telnr. 06 13 23 77 92 (Penny, Picassox). Haha!

* Penny & Picasso
*
*

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:09

Jullie hebben toch ook ooit een boktmeeting met honden op de veluwe gehad??
Intresse om nog een keer te doen??
Lijkt me wel leuk als de honden lekker los kunnen lopen en ravotten!

Zal ik een topic erover openen?