Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:hmm best veel draven en dan 2/3 uur nee dan haak ik af sorrydaar is mijn jonkie niet op getraind
jammer, volgende keer beter
Cinnepin schreef:mijn paardje wordt in mei 4 jaarmaar ik heb nog nooit zolang achter elkaar met 'r gereden als er zowel gedraaft en gegaloppeert word wel met veel stappen maar dat zijn jullie geloof ik niet zo van plan als ik het hier lees
elmiran schreef::s ik weet het nog steeds niet, maarja zoals borrie al zegt zijn er vast zat mensen die het voor hun paarden te zwaar vinden en zich wel aan de afspraken/regels houden maar wel flauw ik had de vorige keer duidelijk gezegd stappen en geen heuvels op en af galopperen toch wordt er geen rekening mee gehouden met mijn paard en eigenwijs toch gegaloppeerd heuvel op, terug richting die kant waar we vandaan kwamen zonder iets te zeggen dus ik vroeg me af van wat zijn die aan t doen, paard helemaal gek en overstuur dus dacht bekijk t maar ik ga mooi naar huis. Stukje verderop zag ik de rest ineens weer geen idee waar jullie mee bezig waren maar vond t nogal egoistisch en gevaarlijk, rit was verder wel leuk hoor alleen een beetje jammer dat het zo gegaan is. Ga dus alleen mee als we niet over t zand gaan. (of t moet niet richting m'n huis zijn gewoon zoals toen met de eerste rit gelijk t zand over en t ruiterpad op, dan geen gekke dingen zoals heuvels op galopperen of stappen want dan wordt die van mij helemaal gek
)
Maar zo te lezen gaat t wel goed komenmoet alleen even kijken of ik het nog ga redden met werk. Weet volgende week wat voor dienst ik dan heb.