fallstar schreef:Stascha_kim schreef:hmm ik ga wel niet mee lama
hoezo?kan best toch?!
Kan best toch ? nou nee alles is al geregeld enz.. 8 mensen enz.. gaan mee en dan zal je zien dat ik buiten de boot valt nee sorry ik pass.. het gaat altijd zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fallstar schreef:Stascha_kim schreef:hmm ik ga wel niet mee lama
hoezo?kan best toch?!
Stascha_kim schreef:Hannah heeft gezegt dat je binnen een bepaalde tijd moest zeggen of je mee gaat of niet, dan zou zij voor je reserveren. Als je later nog meewilde moest je zelf even bellen.Kan best toch ? nou nee alles is al geregeld enz.. 8 mensen enz.. gaan mee en dan zal je zien dat ik buiten de boot valt nee sorry ik pass.. het gaat altijd zo
fallstar schreef:bliksem schreef:Das toch niet in het weekend, doos.
Daar zit wel wat in.. Daarbij dacht ik ook meer aan een avondjeMaar ik sta overal voor open, jeweettoch
bliksem schreef:Ja dan komen jullie maar bij mij thuis films kijken.
bliksem schreef:Stascha_kim schreef:Hannah heeft gezegt dat je binnen een bepaalde tijd moest zeggen of je mee gaat of niet, dan zou zij voor je reserveren. Als je later nog meewilde moest je zelf even bellen.Kan best toch ? nou nee alles is al geregeld enz.. 8 mensen enz.. gaan mee en dan zal je zien dat ik buiten de boot valt nee sorry ik pass.. het gaat altijd zo
Jij vertelde pas de volgende dag dat je mee wilde dus dan moet je gewoon zelf even bellen.
Zo'n groot probleem is het toch niet.
Stascha_kim schreef:Ik zie nog steeds het probleem niet.als ik in geld noot zit en hoor dxat ik moet werken voor 50 euro. Dus doe niet zo dom.. En n ee ik ga wel lekker niet mee
Stascha_kim schreef:als ik in geld noot zit en hoor dxat ik moet werken voor 50 euro. Dus doe niet zo dom.. En n ee ik ga wel lekker niet mee
bliksem schreef:Is er een SAW3 dan.
Jaa maar stel wij komen WP niet in dan is het wel banketstaaf haha.
fallstar schreef:Stascha_kim schreef:als ik in geld noot zit en hoor dxat ik moet werken voor 50 euro. Dus doe niet zo dom.. En n ee ik ga wel lekker niet mee
Niet zo boos zeg! Was wel duidelijk dat ik vandaag zou reserveren voor 3 uur (was trouwens zelfs wat later) en wie nog niet had gezegt dat die mee kon kan dan zelf even bellen.. 2 minuutjes tijd..
Horsy93 schreef:DENISE !![L]