? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Maja.. ik ga dus vroeg naar bed anders kan ik morgen weer niet naar Stage en dat is toch wel de bedoeling
.
(of er gaan misschien nog 2 mensen mee) waarom kan je dan niet esmee?
en ik op snoopyyy
.
net zoals Linsey! 
. Dus dan doe ik me rijkleren ook aan. Maar kan ik jou cap dan lenen want anders fiets ik daar de heletijd mee. En ik heb hem nog niet thuis.
dus haha, maar ik weet helaas nog niet zeker of ik mag zondag. Aangezien ik voorhoofdholteontsteking heb!! Maja ik zeur nog even door!
.. Me moeder vind het niet erg als ik naar Diepenveen fiets ofzo maar helemaal naar Bathem fietsen is toch wel een stuk verder.. Want ik moet eerst nog 20min of meer naar Patty fietsen en dan ook nog Naar het bos toee.. en moeder zegt, Je loopt er nu door je verkoudheid en je neus een longontsteking bij op! Dus helaas pindakaas
..
VIEZE K*T KL*TE ZO*II ! Ik ben BOOS MENSEN!! ik zo mam doe nou dan, ik heb dat afgesproken en anders kan Patty ook niet! Ja jammer zegt ze, maar het gaat me wel even om jou, of jij ziek bent ofniet?! ik zo PFFFFFF
)
.
_Catlover_ schreef:Okee,noujaa denk dat we wel moeten opschieten met plannen,deze zondag gaat gewoon door,misschien die week dáarop,want het word steeds slechter weer,straks weer winter en al haha!
Sneeeeeuuuuuwww = lekker sleeeeeen met snoopy,en bill kan het nu ook![]()
![]()
niet echt warm ofzo maar de zon schijnt!
.