Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er is ook nog een dagboekfilm ofzo die heb ik nog niet gezien hoor.. leek me wel leuk film. *dat film heet Bridget's Diaries*
Daar heeft Marij deel 1 en 2 van, en deel 2 hebben we vorige week gezien

wist ik veel

jilleroo schreef:kussens zijn nog wel te regelen denk ik.. daar hebben we er nog wel aardig wat van...
.MoonChloe schreef:Heb wel video's met tolk erbij.. interesse? (kinderfilms dat wel)
. jilleroo schreef:ik begreep dat enkel ruth en maya met de trein komen?
maya is al eens eerder met bus hierheen gekomen dus die weet evt ook wel de weg te vinden vanaf station met bus?
. Ik wil sowieso vegafrikandellen meenemen, die zijn érg lekker (en kunnen we gewoon in stukjes snijden met de fondue). En verder ben ik er nog niet helemaal uit.
Ik heb maar een reistijd van drie kwartier ofzo.

Trouwens, ik moet ook wel eens nieuws proberen, vegafrikandellen heb ik nog nooit gegeten 
* 

* 

ik heb vandaag wat snoep gekocht
leek me wel lekker bij de film wat snoepen
. Maya schreef:Ruth, ik ben zelf om 11.57 in Zwolle, dus als jij er dan om 12.16 bent? Dan pakken we namelijk om 12.23 Bus 5 richting Westenholte en zijn om 12.38 op de halte Vogelmelkweg, en vanaf daar nog een klein eindje lopen.
Heb jij nog een mobiel nummer? Voor smssen als je vertraging oploopt enzo.
. Ik stuur je mijn mobiele nummer wel even per pb. Moeten we nog een trefpunt afspreken..? Ik weet helemaal niet hoe groot het station in Zwolle is eigenlijk. Ach.. we vinden elkaar vast wel
.