SplashIsLief schreef:Maya schreef:Ga anders even turven uit de reacties? Naam, voorkeur stad, en erachter of die wel/niet meekomt als het in de andere is?
Ik was al bezig met quotes onder elkaar zetten en daarbij turven
Goedzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SplashIsLief schreef:Maya schreef:Ga anders even turven uit de reacties? Naam, voorkeur stad, en erachter of die wel/niet meekomt als het in de andere is?
Ik was al bezig met quotes onder elkaar zetten en daarbij turven
gekkesies schreef:Maar goed, mij maakt het niet zoveel uit, lang leve de Intercity.
gekkesies schreef:Dan kom ik wel via Den Bosch.
gekkesies schreef:Maar de 3e of 4e is prima wat mij betreft, en Den Bosch ook.
gekkesies schreef:Ik wacht wel even af wat jullie nou beslissen, Utrecht is voor mij verder maar 't maakt me allemaal niet zoveel uit.
Flew schreef:Voor mij is het 3 uur heen, 3 uur terug.. Dat is me teveel van het goede.
Flew schreef:Voor mij is Den Bosch best wel ver weg ja.
Maya schreef:Ik stem voor Den Bosch![]()
Quote schreef:Den Bosch lijkt me prima.
Quote schreef:Tja, Utrecht zou ik op zich ook wel kunnen regelen.
Misschien..
Quote schreef:Als jij via Den Bosch komt, Britt..
Dan denk ik dat Utrecht ook geen probleem is.
Quote schreef:Tof, dan is er voor mij ook geen probleem meer.
Quote schreef:Tieneke schreef:Den Bosch lijkt me eigenlijk nog steeds het meest centrale...Ja, mij ook.
Mandyy schreef:Utrecht lijkt me een goed plan!
Mandyy schreef:Mandy heeft geen mening.
Ik wil liever in Utrecht, maar Den Bosch is ook te doen voor mij.
Vind het alleen erg jammer voor Mayra dan.
Tieneke schreef:Mij maakt het niet uit waar het is, maar het hangt puur van het kostenplaatje af voor mij.
Tieneke schreef:Utrecht is haalbaar als ik met iemand een stuk meekan, anders niet. Met de trein is het 7u treinzitten op 1 dag, daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in
Tieneke schreef:Den Bosch lijkt me eigenlijk nog steeds het meest centrale...
NieneWiep schreef:Den Bosch lijkt me het centraalste als ik zo kijk ook voor de mensen uit limburg, zeeland en belgie.. Alleen voor Flew is het nogal verweg dan..
Ook omdat ik vlak naast Utrecht woon en er al tig keer geweest ben, lijkt mij Den Bosch leuk.
Niet zeuren Anouk, hup.
Maya schreef:Ik ga enkel mee als het in Den Bosch isUtrecht heb ik geen zin in, is me te ver (3,5 u) plus weer zo'n gedoe met naar huis gaan.
Tieneke schreef:Sjoert moet nog steeds strippen...
MissHaffie schreef:En ik wil dat moddergevecht toch in het echt doen
Tieneke schreef:MissHaffie schreef:En ik wil dat moddergevecht toch in het echt doen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA................ nee.
Elaine schreef:*Komt niet als er modder in het spel is
Misschien een idee om als herkenning allemaal iets geels aan te doen. Een gele sjaal of muts ofzo..