Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woplala schreef:JeejjPetra is om 11 uur bij mij, dus Denise & Lida zijn jullie dan ook rond 11 uur bij mij op stal?
Texas1 schreef:op zondag 29 oktober
Woplala schreef:Ja en mijn vriend gaat knettergek worden, want hij weet nog niet dat ik de volgende ochtend vroeg weg moetoeps, maar even zeggen deze week
We hebben de avond daarvoor een feest van Full Speed, daar voetbalt hij...Maar zo laat gaat dat niet worden denk ik we hebben nog niet eens kaartjes en volgens mij is de verkoop al gestart..
Ach, t zal wel
Ben ik wel gelijk wakker als ik om half 11 op mn fietsie van Delft naar De Lier kan rijdenMaarja, dat ben ik gewent, doe t elke dag en al 4,5 jaar lang
Woplala schreef:De paarden gaan de 29e niet mee. Jaap is nl. op vakantie in Garderen met de paarden en familie en vrienden![]()
Dus ik neem alleen m'n poownie mee![]()
Denies: ik weet niet of het nog gaat lukken om je nichtje een keer op Polly te laten rijden voor de meeting. Ik weet niet wanneer jullie evt. kunnen?
Hebben jullie er al zin in?Ik wel hoor!! Als t nichtje van Denise niet mee gaat zet ik "kleine"Ilona er op als ze wil
En anders gaat ze gewoon mee naast de fiets