Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miilou_ schreef:LarissaXX schreef:Kwizzewoo , nienekepieneke en miloukoetjee :
Kwizzewoo : JAA , je mag blijven logeren!en mijn ouders halen ons op vanaf het station in Bunnik !
Ninekepieneke : Mn audities zijn vanaf 1 uur smiddags tot savonds, ze proppen me er maar tussen !
miloukoetjee: IK MIS JOU & NINE OOK !! KRIS NIET, die zie ik elke dag ! Maar kris- ik mis je nu ook al wel hoor, want ik heb je nu al wel 1.5 uur niet gezien
![]()
haha.. welkom bij de club laa'tje![]()
![]()
Kristinka schreef:Ik ga naar DB en ik neem mee
1. Pinpas. Inclusief Geld.
2. Digitale camera. Milou;je waagt het om dé klikker niet mee te nemen!
3. Nog zoon irritantvervelendmeisjedieikníetmis. Larissa![]()
4. Lijstje met wat ik mág kopen.
5. Ik neem denk ik mijn benen;hoofd&buik mee. mijn handen laat ik een keertje thuis. hebben die ook rust.
Welk make-up ding is dat dan? Heb geen idee wat het is! Maar toch bedankt, zal wel van mij zijn!
HEB ZO'N ZIN IN OVER 4 NACHTJES SLAPEN.
Kristinka schreef:Haha. ID wel handig jaa! Vergeet ik nu echt altijd!
Nou. jij. sukkel. als je het niet meer wilt die stomme domme klik camera. dan lékker niet.![]()
![]()
Haha. sorry. moest er even uit. Maar meen het nietJij bent de allerliefste milou die ik ken!
Heb net 8 minuten lang, continu, oliebol tegen Larissa zitten zeggen! Op der msn. ze was der niet.. dus zei ook niks terug![]()
Je hebt soms van die buien he.
vionnesem schreef:zal ik eens wat vertellen over den bosch;)
winkels zijn tot 6 uur open of je moet op donderdag gaan dan zijn ze tot 10 uur ofzo open.
je hebt heel veel broeken winkels enzo in den bosch
Kristinka schreef:17:30 Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 960 NS
17:59 Utrecht Centraal 7
18:06 Utrecht Centraal 4b Ede-Wageningen Stoptrein 7565 NS
18:12 Bunnik 2
Ik denk dat we deze het beste terug kunnen nemen, die van jullie gaat 4 minuten later. dus denk ik het handigst om met deze terug te gaan. De volgenden van ons gaan om 17:47 of 18:17 ; dus dan moeten wij of jullie nog een tijdje alleen op het station wachten. En aangezien het dan al donker is ; kunnen we het beste allemaal dus om half 6 naar huis denk ik. Dan heeft Larissa ook nog meer tijd voor der audities enzo.
&Ik denk dat we om half 5 wel "klaar" zijn, dus dan kunnen we dan nog naar de Mac ofzo. En dan dus om half 6 naar huis![]()
Of zijn jullie het daar niet mee eens?
miilou_ schreef:vionnesem schreef:zal ik eens wat vertellen over den bosch;)
winkels zijn tot 6 uur open of je moet op donderdag gaan dan zijn ze tot 10 uur ofzo open.
je hebt heel veel broeken winkels enzo in den bosch
bedanktmaar we gaan op zaterdag...
en ik heb er zin in![]()
nien.. we bellen nog wel even over hoe of wat he? spreken we af op het station of doet een van de ouders brengen en de anderen halen ons af ofzo.. of gaan we met de bus??
wat zal ik eens allemaal gaan kopen..
Kristinka schreef:Hahhaa. daar zit ik ook al veel over na te denken. Mag niet téveel kopen
Vionnesem: Bedankt!
Vanaf & Tot hoelaat zijn ze op zaterdag open? En hoe kom je van het station naar de stad. Kan je dat gewoon lopen?
& is der een Macdonalds in de stad?
LarissaXX schreef:Kwizzewoo , nienekepieneke en miloukoetjee :
Kwizzewoo : JAA , je mag blijven logeren!en mijn ouders halen ons op vanaf het station in Bunnik !
Ninekepieneke : Mn audities zijn vanaf 1 uur smiddags tot savonds, ze proppen me er maar tussen !
miloukoetjee: IK MIS JOU & NINE OOK !! KRIS NIET, die zie ik elke dag ! Maar kris- ik mis je nu ook al wel hoor, want ik heb je nu al wel 1.5 uur niet gezien
![]()
miilou_ schreef:ik ga naar DB en ik neem mee?![]()
1. digitale camera..en misschien het klikding
2. MONEY!!![]()
3. kris's make up ding dat ik net tegenkwam en haar vergeten ben te zeggendus bij deze.. kris volgens mij is dat ogenschaduw ding met die 2 kanten in mijn etui terechtgekomen en kom ik er nu pas achter
![]()
4.mezelf
Kristinka schreef:Haha. ID wel handig jaa! Vergeet ik nu echt altijd!
Nou. jij. sukkel. als je het niet meer wilt die stomme domme klik camera. dan lékker niet.![]()
![]()
Haha. sorry. moest er even uit. Maar meen het niet[size=24]Jij bent de allerliefste milou die ik ken! [/size]:+:
Heb net 8 minuten lang, continu, oliebol tegen Larissa zitten zeggen! Op der msn. ze was der niet.. dus zei ook niks terug![]()
Je hebt soms van die buien he.
LarissaXX schreef:Ik ga naar DB en ik neem mee :
1. Kris opgesloten in een vogelkooitje met een lap eroverheen
2. Treinkaartje
3. Portomonnee met geld en pinpas
4. SNOEPIES
5. Een hele melige bui
6. Zin om te shoppen in een flesje : dat ik heeeeeeelemaal leeg ga drinken[nu verkrijgbaar bij de DA : ook in tabletvorm]
haha
7. Een verkleiningspistool!
En ik neem mee terug
1. Kris in een sieradendoosje met een slot erop
2. Milou in mn broekzak, waar ze overheen mag kijken
3. Nine op mn schouder
4. Tassen vol met kleding
5. Een lichtere portomonnee
6. Een paar extra kilo vet ja
IKJULLIE ; NOG 3 NACHTJES
Kristinka schreef:Ja. Dat zal best wel. Trut. Heb je weer gelijk. Als je dat zo nodig wil![]()
Maar; mijn Papa vindt Geldermalsen niet handig! Je moet er veel langer voor rijden met de auto. Je hebt een treinkaartje voor 10 euro. Dus met benzine erbij is Geldermalsen als nog duurder. En als we bijvoorbeeld met Korfbal naar Geldermalsen moeten [wat váak is] ben ik altijd strontpoepmisselijk. Dús. Nog iets terug?![]()
En nee. had het niet uitgezocht. Geen zin; want mijn vader wil toch niet naar Geldermalsen brengen, en wij zouden brengen. Dus het is gewoon; degene die brengt beslist gewoon waar die ons afzet, wat die het handigst vind. En andersom.
HEB DER ZIN IN!