Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Au3 schreef:Tijden was veel makkelijker voor de combinaties, maar de jury en de officials kunnen dan niet iemand verplichten eerder te starten. Nu ze die starttijden weghebben gehaald, heb je dus gewoon op je nummer te starten en is het iets lastiger inschatten wanneer je precies de ring in moet. Op de limburgse zul je gelukkig wel bijna geen uitvallers hebben, dus echt heel veel naar voren opschuiven doet het niet. In stramproy moest ik plots 20 min eerder de ring in, en dat is toch wel veel als je pas aant losrijden bent.![]()
Ik woon in Herten, maar heb het paard gestald staan in Echt en rij dus ook voor kring Zuid
SaskiaKur schreef:Au3 schreef:Tijden was veel makkelijker voor de combinaties, maar de jury en de officials kunnen dan niet iemand verplichten eerder te starten. Nu ze die starttijden weghebben gehaald, heb je dus gewoon op je nummer te starten en is het iets lastiger inschatten wanneer je precies de ring in moet. Op de limburgse zul je gelukkig wel bijna geen uitvallers hebben, dus echt heel veel naar voren opschuiven doet het niet. In stramproy moest ik plots 20 min eerder de ring in, en dat is toch wel veel als je pas aant losrijden bent.![]()
Ik woon in Herten, maar heb het paard gestald staan in Echt en rij dus ook voor kring Zuid
Bij Pey Echt? Zoja, dan kan ik wel langs komen, hoor
Au3 schreef:Tijden was veel makkelijker voor de combinaties, maar de jury en de officials kunnen dan niet iemand verplichten eerder te starten. Nu ze die starttijden weghebben gehaald, heb je dus gewoon op je nummer te starten en is het iets lastiger inschatten wanneer je precies de ring in moet. Op de limburgse zul je gelukkig wel bijna geen uitvallers hebben, dus echt heel veel naar voren opschuiven doet het niet. In stramproy moest ik plots 20 min eerder de ring in, en dat is toch wel veel als je pas aant losrijden bent.![]()
Jeany schreef:MissHaffie- Roos. *
XxVeronaXx- Niki. *
Kaiya- Desi. *
Sha_ - Sharon
Sander_- Sander *
Krista_- Krista.
Djuukiej- Laura *
Tuusi_Minion- Joyce
Jeany- Jeany
Mirriejj- miranda
LCharlotte - Charlotte
_Anke_ - Anke
ja_nee - Rachelle
Secricible- Lenke
Wjerdo- Lara.
Au3- Audrey
Feetje- Felicitas.
Sabertje - Sylvia
Unika - Robin
clijntje - Carlijn
Lotte_ - Lotte
Sha_ schreef:Yeaaa![]()
Ik heb er zin in
En sas, als het goed is red je dat nét, als het gaat zoals in Well dan al helemaal.
Lotte_ schreef:MissHaffie- Roos. *
XxVeronaXx- Niki. *
Kaiya- Desi. *
Sha_ - Sharon
Sander_- Sander *
Krista_- Krista.
Djuukiej- Laura *
Tuusi_Minion- Joyce
Jeany- Jeany
Mirriejj- miranda
LCharlotte - Charlotte
_Anke_ - Anke
ja_nee - Rachelle
Secricible- Lenke
Wjerdo- Lara.
Au3- Audrey
Feetje- Felicitas.
Sabertje - Sylvia
Unika - Robin
clijntje - Carlijn
Lotte_ - Lotte
Gekkesies- Britt
MissHaffie schreef:Wij gaan de nieuwe zaak promoten van Charlotte
Voor 't geval je 't nog niet wist; de opening is 16 september!
Lotte_ schreef:Sha_ schreef:Yeaaa![]()
Ik heb er zin in
En sas, als het goed is red je dat nét, als het gaat zoals in Well dan al helemaal.
hoelaat moet je nou