Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordnina schreef:Mag ik ook nog mee?
Dan zou ik met 1 duitse dog teef komen en misschien 1 beagle teef. Vervoer moet ik nog even regelen, misschien dat mijn bijrijdster er wat voor voelt maar die is nog op vakantie.
fjordnina schreef:fjordnina schreef:Mag ik ook nog mee?
Dan zou ik met 1 duitse dog teef komen en misschien 1 beagle teef. Vervoer moet ik nog even regelen, misschien dat mijn bijrijdster er wat voor voelt maar die is nog op vakantie.
Joehoe?
Citaat:Oké, met deze mensen gaan we als het goed is, 3 bokkers daarvan laten iig hun auto in Kootwijk staan. Nog meer? PB even!
1. Radnah2 (gaat met 3 honden)
2. R_ChiChi (1 hond, ja Ilsiie, het is een herder )
3. Elmiran (1 hondje)
4. Elaine (1 hond ?)
5. Horselover21 (1 hondje)
6. Borrie01 (1 hond)
7. Bentuh (1 hond)
8. Tiso (3 of 4 honden)
9. Somokkele (1 hond)
10. Ilsiie (géén hond)
11. Gootje12 (4 hondjes)
13. Zachtblauw (1 hond)
14. TeQuiero1 (1 hondje)
We zijn benieuwd naar alle aparte rassen. En het word een lekker hondenzooitje zo hè?
Klopt dit?
En we kunnen wel gezellig ergens in een restaurantje eten, maar waar laten we de hondjes dan?
Het restaurant waar ik werk mogen wel honden naar binnen, maar geen 14 mensen waarbij het gemiddelde per mens zo'n beetje 2 honden is.
De datum is 3 september om 1 uur. De route bepaal ik (ik ben Kootwijker dus ) We gaan gewoon een paar uurtjes door het bos heen struinen.
We gaan idd picknicken, op het Kootwijkerzand ofzo. Neem zelf dit mee:
* hondenriem
* flesje water voor je hond
* drinkbakje voor je hond
* voer eventueel, maar maak andere honden niet jaloers!
* je eigen voer (eh, boterham)
* flesje drinken
* koek (voor jezelf uiteraard)
* hebben mensen nog een groot picknickkleed? Meenemen! (strax heeft iedereen eentje apart, haha)
* foto van je paard(en)?
* regenjack
* wandelschoenen/paardrijlaarzen
* geld!