Euh mensen, Stef zou misschien wel komen, maar weet niet of ze dat nu nog steeds een goed idee vond De rest gaat niet in iedergeval. Ik vind het weer te onbetrouwbaar en zit niet graag op mijn paard in een plens bui en vindt die onweer ook niet echt prettig. Misschien een ander keertje. Als jullie nog gaan heel veel plezier in iedergeval...
Ja echt mega irri. Gisteren was het bijna heel de ochtned droog. Ik ga naar mijn paard, opzadelen en alles. Ik stap op en kom in de bak, de eerste druppels al te pakken Nou heb wel doorgereden, maar was dus zeiknat. Kom je thuis is het weer droog.
Nu schijnt lekker het zonnetje.. Maar goed, ik snap dat jullie thuis blijven, het is al een eindje rijden, en dan met dit weer is het ook niet echt fijn!! Nat word je toch wel..
Laatst bijgewerkt door DiantaM op 27-08-06 12:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik kan niet mee Ik ben aan het werk en zou vanmiddag paar uurtjes vrij nemen. Maar het gaat niet lukken. Te weinig personeel. Dus ik kan het niet maken om weg te gaan, vind ik banketstaaf. Veel plezier degene die wel gaan en ik zal duimen op droog weer voor jullie.
nou een aantal van jullie hobbelen nu vrolijk rond. Heb nog even telefonich contact gehad met Pita, dus was ik er een heel klein beetje bij haha. Zegt ze zooooooooooooo daar komt een mooi paard aan, is het marjolein grappig he. O daar komen er meer, o ja Es daar zit Palma bij ziet het aan d,r vlechten haha . En toen viel het contact weg. Maar goed jullie waren er met een stel, en daar ging het om. En het was droog