Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mies_Apollo schreef:Mexx is wel heel leuk ja! heb je nog recentere foto's??? of is die nog zo jong?
(ik vind luna ook leuk! k kwam dr net pas achter dat die dus van jou is;))
Mies_Apollo schreef:ik zat altijd op Haw naar luna te kijken...vind dat altijd wel knap als iemand haflingers in dresuur uitbrengt en nog goed rijd ook
Mies_Apollo schreef:Ja goed idee![]()
ik vind eigenlijk al je paardjes wel mooi![]()
Je bent ook altijd welkom om Apollo te komen bezichtigen..en de rest van de kudde;)
oatswoats schreef:Oja, mies_apollo ( michelle dus) en ik hadden bedacht dat het dan misschien handig was als degene die vanuit visdonk willen rijden verzamnelen bij visdonk en dan naar het ossekopje rijden ( waar dan de rest is, daar is ook evt plaats voor trailers).
Ik denk wel dat het verstandig is als iedereen er wel zeker van is dat zijn/haar paard braaf is zodat het wel leuk blijft!
horselover21 schreef:oatswoats schreef:Oja, mies_apollo ( michelle dus) en ik hadden bedacht dat het dan misschien handig was als degene die vanuit visdonk willen rijden verzamnelen bij visdonk en dan naar het ossekopje rijden ( waar dan de rest is, daar is ook evt plaats voor trailers).
Ik denk wel dat het verstandig is als iedereen er wel zeker van is dat zijn/haar paard braaf is zodat het wel leuk blijft!
Ik rij dan ook naar Visdonk, rij liever met een groep mee, anders verdwaal ik echt!!
Ymmik schreef:Ja Lau misschien wel slim.
Jullie hebbe tog 2paards trailer haha?