hahaha

wij moete zaterdag nou trouwens twee keer hea, we hebben wel super plaatsen, een keer deelnemerstribune, en tijdens dressuurgala op de vip-tribune, hoezo wij hebben de beste gratis kaarten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik begin er nu echt wat meer zin in te krijgen. Ondanks het vroege opstaan lijkt het me toch wel erg leuk
Pluutje schreef:Hihi, we zullen zienIk begin er nu echt wat meer zin in te krijgen. Ondanks het vroege opstaan lijkt het me toch wel erg leuk
DresslOver schreef:Nou Laura, ík ben aardig, nu jij nog![]()
hahaha
wij moete zaterdag nou trouwens twee keer hea, we hebben wel super plaatsen, een keer deelnemerstribune, en tijdens dressuurgala op de vip-tribune, hoezo wij hebben de beste gratis kaarten
Hopen dat alle Vips aan het begin van de wedstrijd komen zodat we daarna kunnen kijken, haha.

Ik heb echt het idee dat we niet veel gaan slapen, wij bokkers
vooral omdat we vroeg op moeten en we vast veel gaan kletsen
oeww...ik neem ook wel n grappig spelletje mee
misschien kent iemand het wel, het heet Set.. 

beetje muziek op zn tijd is ook wel leuk
kan je je mp3 op aansluiten
Als iedereen nou het lijstje aanvult ofzo kan je niets vergeten, omdat iedereen weer aan wat anders denkt 
(op de mijne zit n slotje, altijd handig
)
)
/ de pil / evt. medicijnen
)
loop nl. niet graag in mn blote billetjes
zullen we n pyama show houden ??

(op de mijne zit n slotje, altijd handig
)
)
/ de pil / evt. medicijnen
)
loop nl. niet graag in mn blote billetjes
zullen we n pyama show houden ??

leuk hoor!
heb er echt heeel veel zin in, en wij moete volgens mij ook samen een keer op de deelnemerstribune.......
Dit is Inge Workel haar e-mail adres: vrijwilliger.larenstein@hotmail.com
Ik wil ook slapen dan
want het zijn wel drukke dagen, maar ik bedoel, even kletsen of SET doen is altijd leuk
toch risje??