Anjatjeuh schreef:Mja, dat denk ik dus eigenlijk ook... Ben bang dat als de meeting uiteindelijk in het Antwerpse zou georganiseerd worden, er zeer weinig mensen MET paard naartoe zullen komen. Dan heeft het natuurlijk ook niet veel zin om een meeting daar te organiseren?
Ik ook, maar nogmaals, Véro, voel je niet aangevallen daaromtrent. Ik zou zeggen, organiseer het en wie weet komt er toch veel volk af?
En Sylleke: d'er is zeker en vast een wil en ik zou heel graag hebben dat er ook een weg is. Jammer genoeg heb ik wel een vrachtwagen die ik kan gebruiken maar nog geen C rijbewijs (ik ga daar toch eens werk van maken) en moet ik mijn chauffeur dus betalen. Als het dan over een weekend gaat moet ik ook verblijf voor mijn paard betalen terwijl die gratis staat bij mijn ouders. Gaat het over een clinic moet ik waarschijnlijk pistehuur betalen. En vermits ik een zware lening heb af te betalen, gaat dat niet zomaar.
En om af te sluiten: dit zijn maar kritische bedenkingen van die vervelende Brabanders!

@Sylleke: vorige clinic was ook over mijn budget hoor, ik heb van de kant toegekeken