hee, ik wil ook mee, maar ben ff niet geweest. Ik vind het wel leuk om naar het strand te gaan! Ik kom met mijn eigen paard. Ik vind het wel raar dat ik voor de begeleiding moet betalen, ze begeleid toch de manegepaarden.... Ik hoef geen begeleiding hoor, snap wel dat het moet voor de manegepaarden maar ze hoeft dus niet op mij te letten ofzo, en ze is dus ook niet verantwoordelijk enz. Ik weet dat LOSKE en Blieb ook meewillen, die gaan ook op eigen paarden..
voor een duin rit 24 euro zonder begeleiding met kost 5 euro duurder en is twee uur voor strand is 3 uur en kost 34 euro zonder begeleidingen met 5 euro duurder p p
Toch lijkt mij poelenburgh het leukst alleen vind ik het een beetje onzin dat de mensen met eigen paard ook per uur moeten betalen!
Ik wil best eenmalig 6 euro betalen geen probleem maar ga geen 18 euro betalen ofzo! Benzine kost ons al genoeg haha! Dan kan ik net zo goed alleen gaan
ik ben echt niet te beroerd om wat te betalen mjaa dat gaat me wel beetje te ver! Je zou ook een gesplitste meeting kunnen doen! 1 voor mensen met eigen paarden en 1 voor de mensen die paarden gaan huren! het is natuurlijk leuker met ze allen maja!
Het is idd wel leuker met zn allen, maar ik heb niet zo'n zin om veel te gaan betalen terwijl ik zelf een paard heb. En begeleiding heb ik ook niet nodig, rij wel vaker alleen.
k heb mischien ook wel interesse.. samen met vriendin.. k heb eigen mn vriendin niet.. als het wordt gesplitst denk ik dat we beiden gaan huren.. we denken er nog wel even over na..