Tot morgen. Wij hebben vanavond ook de BBQ gebruikt. Ik neem dus nog wel wat restjes mee ook(sausjes, paprika's). Appeltaartjes staan veilig in de koelkast......
Nou ik moet helaas ook af zeggen, ludie is net zo slim geweest om de sleutel tussen de deur te doen en die is dus kapot. we hebben nog een auto maar die sleutel gaat ons ook weer zo`n 100 euro kosten en ook wij zitten gewoon erg krap bij kas net als een boel mensen dus ik stop het vlees in de vriezer en moet verstek laten gaan hoe balen ik het vind.
we moeten al elk dubbelte omleggen op het moment aangezien we wat onvoorziene kosten hadden en er nog gaan komen. erg jammer
Jammer van degenen die niet geweest zijn, wij hebben voor jullie op afstand genoten en het was erg geslaagd! Bergen foto's zijn er volgens mij gemaakt dus er moeten wel ergens leuke tussen zitten hihi Ik ga plat Wanneer is de volgende?
Ja echt wel. M ijn nieuwe kindje komt er aan als alles goed gaat. En ik heb gister echt genoten. waren niet zo veel mensen maar die er waren echt toppie.
ja ach weetje. ik heb natuurlijk al een tijdje het virus onder de leden.en ik heb nu gezien hoe leuk het kan zijn. om mensen met de zelfde intresse te spreken . het was leuk.