Palma1994 schreef:This_is_me schreef:Hee mensen ik zie net dat ik met mn snuffert in de krant sta hahahaha..
Jaaaaaa klopt hhahah heb hem net gezien![]()
ik weer niet.....welke krant was dat dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Palma1994 schreef:This_is_me schreef:Hee mensen ik zie net dat ik met mn snuffert in de krant sta hahahaha..
Jaaaaaa klopt hhahah heb hem net gezien![]()
This_is_me schreef:Ja ook jij sta er in... Ik heb um uitgeprint en ik ga morgen effe bellen met de krant voor een exemplaartje ook voor jou!! Kijk effe in ons eigen topic Buuf!! daar heeft Ilse een link neer gezet!
Mr_Mikey schreef:Waarom vraag je me het dan als je het al weet![]()
![]()
![]()
Haha ja kan best kloppen dan ja. T was op een zondag dat ik er was
Palma1994 schreef:Oke laat er maar een slot op zetten, en Esmeralda we kunnen zo en zo gezellig met Kim enzo toch wel een keer gaan eten
Esmeralda schreef:ik ga jou even een pb sturen
Esmeralda schreef:na even het verhaal van [***] op me ingewerkt te hebben.
Die ruiterpaden zijn er toch voor ons allemaal, daar kunnen we toch trots op zijn dat het gelukt. Iedereen wil toch veilig en rustig rijden. Kijk dat het de meeting een beetje (net wat [***] schrijft) zakelijk is geworden. Hou toch niet in dat we het niet leuk hebben gevonden. Okey we hebben niet gekletst, maar dat doen we zeker op de volgende meeting.Maar nogmaals die ruiterpaden zijn er voor ons allemaal ja toch. Beter 30 euro in je zak steken, dan 30 euro aan de belasting!!!
Elaine schreef:
Weet je hoeveel pannenkoeken je kan kopen van 30 euro