bbq in ridderkerk n.a.v. ruiterpadenrit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:27

Palma1994 schreef:
This_is_me schreef:
Hee mensen ik zie net dat ik met mn snuffert in de krant sta hahahaha..

Jaaaaaa klopt hhahah heb hem net gezien

ik weer niet.....welke krant was dat dan?

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:28

Ja ook jij sta er in... Ik heb um uitgeprint en ik ga morgen effe bellen met de krant voor een exemplaartje ook voor jou!! Kijk effe in ons eigen topic Buuf!! daar heeft Ilse een link neer gezet!

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:34

Hallooooo allemaal!

BBQ gaat nog door of niet ?

poekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:40

This_is_me schreef:
Ja ook jij sta er in... Ik heb um uitgeprint en ik ga morgen effe bellen met de krant voor een exemplaartje ook voor jou!! Kijk effe in ons eigen topic Buuf!! daar heeft Ilse een link neer gezet!

ik heb me idd rotgezocht in die krant maare we hebben hier niet de ridderkerkse combinatie.
heb ondertussen de link bekeken leuk hoor weer op de foto(roze/grijze stip linksachter)

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:40

Mr_Mikey schreef:
Waarom vraag je me het dan als je het al weet
Haha ja kan best kloppen dan ja. T was op een zondag dat ik er was

hahahaha was benieuwd of jij het preciese bedrag wist, ik zal het morgen even navragen wat het precies kost

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:45

was het niet 18,-?? We zijn er een keer met stal heen geweest op zaterdagavond (vorig jaar oktober) Vin dik ok helemaal best, of een tuinmeeting ook goed,als we aan de 25 komen vind ik het ook best!

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 06:49

Ja in het weekend is het wat duurder dan door de weeks

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:22

Hallo,

Ik heb even doorgelezen en heb besloten niet meer mee te gaan met de meeting. Het was een meeting nav ruiterpaden en vorige week vrijdag.
Naar mijn mening horen de mensen die er te paard wij waren ook bij. Dat de groep dan te groot vind, vind ik grote onzin. Ik vind 40 mensen gezelliger om een BBQ mee te houden dan 25.

Dus hierbij trek ik me terug uit de meeting, wokken is ook sowieso niet mijn ding dus ook geen optie.
Ik ga dan liever bbq-en als de ruiterpaden geopend zijn en dan met iedereen die ons gesteund heeft.

Greets

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:28

hihi wat grappig Elaine.. Ik had geopperd een NIEUWE meeting te houden omdat er zo weinig geklets wwerd. En dus niet iedereen wist wie nou eigenlijk wie was... In eerste instantie was het GEEN meeting om de ruiterpaden te vieren.. Dat had jij (of iemand anders ) er van gemaakt...

Maar ik moet niet zeuren want ik ga inmiddels ook niet meer mee.. Tword allemaal een beetje te duur Moet nu op de kleintjes gaan letten he haha

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:29

hmmzz... dus je gaat wel mee als we met veel mensen gaan en gewoon heet 1e idee doen dus bbqén bij pannekoekenhuis met min. 25 mensen?
Hoeveel willen er nu nog mee bbq'en??

Ik wil zoiezo gewoon meeten n.a.v. meeting en ruiterpaden, het maakt mij geen ene reet uit met wie of wat of waar Ja naja.. als het maar gezellig gaat worden

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:31

haha ja dat laatste wat je zegt is toch wel belangrijk hoor MaestroE hihi...

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 08:53

precies, noudan is het allemaal duidelijk toch. Kan hier een slot op. We wachten vrolijk op beter weer (en dat word het hoor) En kijken regelmatig hier of Zwijndrecht of Ridderkerk een "echte boktmeeting" gaat houden. This-is-me heel veel fun met je nieuwe huis, wanneer gaat het allemaal gebeuren?

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:04

Oke laat er maar een slot op zetten, en Esmeralda we kunnen zo en zo gezellig met Kim enzo toch wel een keer gaan eten

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 09:07

Palma1994 schreef:
Oke laat er maar een slot op zetten, en Esmeralda we kunnen zo en zo gezellig met Kim enzo toch wel een keer gaan eten

Daarom, no hard feelings hoor
En zodra ik weer te paard ben, rijden we gewoon langs Zwijndrecht, om te KLETSEN

Meiden tot de volgende meeting.

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:07

Precies mee eens dusse meiden laat maar weten wanneer we naar zwijndrecht moeten komen hahaha

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:26

Maar als wij niet meegaan kunnen jullie toch nog wel gaan. Er waren zowiezo 37 ruiters toen min ons hou je er nog 31 over, er waren er nog een hoop te voet en te fiets. Kunnen jullie met hun toch nog wel gaam BBQen??

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:29

Een hoop mensen kunnen of willen niet, niet iedereen houd ook van barberque dus we laten dit even over gaan deze keer .

Kimberleij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:41

hoii

ik ga even eeen weekendje weg
dus niet teveel bij kletsen hor

tot maandag

kus

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:14

er gaat een slotje op, dus ik denk niet dat er veel bij te lezen valt
naja mensen we pbén wel voor een dat afspraak hahahah

Paardenmeis1

Re: bbq in ridderkerk n.a.v. ruiterpadenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:15

Ik wil nog even iets kwijt.

Ik krijg een aantal pmtjes, van mensen waar ik verder geen naam van zal noemen met ongeveer allemaal dezelfde mededeling:

Dat ik degene ben die de gedachte achter de meeting, dus de gezelligheid, ben vergeten.
Dat ik degene ben die de meeting verpest heb door de media en GZH erbij te halen.
Dat ik degene ben die altijd weer alles wil en moet regelen.
Kortom dat ik de boosdoener ben dat de meeting niet gezellig, maar zakelijk geworden is.

Daar wil ik dan even in dit topic, want die mensen lezen zeker weten mee, het volgende zeggen. Want als we dan toch de vinger op iemand gaan wijzen in negatieve zin, doe ik dat even de andere kant op:
Ik ben namelijk degene die uiteindelijk de stap heeft gezet voor meer en betere ruiterpaden.
Als ik deze contacten niet geinformeerd had, had heel die meeting in het Oosterpark niet door kunnen gaan zonder bonnenregen.
Als ik niet de media, GZH, recreatieschap IJsselmonde op de hoogte had gesteld, had er geen paard meer een hoefje kunnen zetten in 1 van de parken.
Als ik nu die mensen van GZH bel dat het hele plan niet doorgaat, vanwege het soort berichten wat ik krijg en ik er zo geen zin meer in heb, komen er geen ruiterpaden. Niet op korte termijn tenminste.
En ik ben zeker niet vergeten dat het gezellig moest zijn, ik heb het namelijk reuze naar mijn zin gehad.

Mijn conclusie is dus: ik krijg van mezelf een schouderklopje, omdat ik vind dat ik trots kan zijn op mezelf.

Ik ben me er wel degelijk van bewust dat het me zonder jullie niet gelukt was, maar als er een beschuldigende vinger naar mij gewezen wordt.. sorry maar ooit wel eens gehoord van stank voor dank.

Degen die mij die berichten gestuurd hebben weten dondersgoed waar ik het overheb, en ik hoop ook dat ze hun paasei eens afzetten en die grijze massa gaan gebruiken. Anders hadden ze met hun dikke achterwerk niet eens in het Oosterpark/Gorzen/Reyerpark kunnen rijden.

Denk daar maar eens over na!

Ik heb gesproken!

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 10:23

ik ga jou even een pb sturen

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:23

Esmeralda schreef:
ik ga jou even een pb sturen

Ik wacht in spanning af

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 10:30

na even het verhaal van elaine op me ingewerkt te hebben.

Die ruiterpaden zijn er toch voor ons allemaal, daar kunnen we toch trots op zijn dat het gelukt. Iedereen wil toch veilig en rustig rijden. Kijk dat het de meeting een beetje (net wat Elaine schrijft) zakelijk is geworden. Hou toch niet in dat we het niet leuk hebben gevonden. Okey we hebben niet gekletst, maar dat doen we zeker op de volgende meeting.Maar nogmaals die ruiterpaden zijn er voor ons allemaal ja toch. Beter 30 euro in je zak steken, dan 30 euro aan de belasting!!!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:31

Esmeralda schreef:
na even het verhaal van [***] op me ingewerkt te hebben.

Die ruiterpaden zijn er toch voor ons allemaal, daar kunnen we toch trots op zijn dat het gelukt. Iedereen wil toch veilig en rustig rijden. Kijk dat het de meeting een beetje (net wat [***] schrijft) zakelijk is geworden. Hou toch niet in dat we het niet leuk hebben gevonden. Okey we hebben niet gekletst, maar dat doen we zeker op de volgende meeting.Maar nogmaals die ruiterpaden zijn er voor ons allemaal ja toch. Beter 30 euro in je zak steken, dan 30 euro aan de belasting!!!

Weet je hoeveel pannenkoeken je kan kopen van 30 euro

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 10:34

Elaine schreef:

Weet je hoeveel pannenkoeken je kan kopen van 30 euro

ja want me neef en nicht werken daar in de keuken, dussss, mijn pannekoeken zijn altijd net efe wat dikker en groter dan van de andere mensen. Pannekoek met banaan en chocola