Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
tobilover schreef:Mel dan kunnen we wel afwisselen
Tulandro schreef:Kimmie_girl schreef:ik vond de actie van ilse en dr knollie erg leuk , en vooral jou reactie erop op tv nog wel... HOoooooooooooW !!!
Ik vond het minder grappig, want het was met 2 benen raak tegen oscars schouder aan.
tobilover schreef:Kimmie_girl schreef:op de website kan je het afluisteren!
Mag ik een link?
This_is_me schreef:Er is toch niemand gewond geraakt??? Als je kijkt naar de rij zoals we liepen daar zat ook echt geen paardlengte tussen. Dat ging wonder boven wonder ook goed.. Volgens mij geen een die zomaar uithaalde
xNirvje schreef:Wanneer komt de volgende Meeting?
kimmie16 schreef:miesie schreef:Het was idd een geslaagde dag! Iedereen heeft zich goed gedragen! vond het alleen een beetje dom van Kimmie16 om ff lekker op de parkeerplaats te gaan draven met als gevolg een gekke tulandro die door een onervaren persoon werd beet gehoudenMaarja.. We hebben het gelukkig allemaal overleefd
jah sorry daarvoor.
maar ik zag even niets anders waar ik een klein stukje kon draven
en anders werd gijco hellemaa;l gek
Citaat:Is die tuigervos van jou?
Dan wil ik je er gelijk op attent maken dat het ook niet gebruikelijk is om langs de buitenbak van Reyerbos te gaan draven wanneer er paarden aan het rijden zijn.
xNirvje schreef:@ ShannaY
- DAt was mijn fout! álweer..
Kimmie_girl schreef:Citaat:Is die tuigervos van jou?
Dan wil ik je er gelijk op attent maken dat het ook niet gebruikelijk is om langs de buitenbak van Reyerbos te gaan draven wanneer er paarden aan het rijden zijn.
Ook nog wat leuks te melden?