Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stellert schreef:maakt me veder ook niet meer uit maar ik ga niet mee doen aan dat crossen ik wil wel galoperen maar ik ga niet crossen.
Bonita14 schreef:ik zeg ook niet dat ik WIL crossen, maar zo af en toe een galopje moet kunnen?
Eejj schreef:Oke dan gaan we dus in 2 groepen?
Want ik denk als ik op die pony ga van Joyce dat ik daar ook niet als een gek mee ga crossen ( wil ook niet zeggen dat jij dat doet hoor Sharona & de rest waar het over ging) maar gewoon heel rustig buitenritje maken
JoyCiej007 schreef:*meldt zich*Met shetjes valt niet te 'crossen' en al helemaal niet in aanspanning
ik wissel vaak draf met stukjes stap af, en voor de verandering een klein stukje verzamelde galop....
stellert schreef:okeej ik wendy leonie en laura aan mee met de rustige groep
nou ben blij dat het nu opgelost is.
Eejj schreef:ja dat lijkt me een goed idee![]()
iedereen gewoon op zijn egen tempo. Mischien een idee om dan vast groepen te maken zodat we weten met hoeveel we dan gaan?
_catlover_
Eejj
Catcho
Sno0plover
Smeejj ?
Stellert
Wendy
Leonie
Mandy
VERDER WEET IK NIETals je bij de rustige groep wilt moet je je maar even aanmelden
Smeejj schreef:Daar hou ik inderdaad ook niet van, moet gewoon aangekondigt worden, zodat er rekening meegehouden kan worden.
Meestal blijven de paarden wel rustig, zeker als ze de andere niet meer kunnen zien.. En er toch andere paarden bij staan. Heb tenminste nog niet anders kunnen zien.