Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:00

Zat zelf nog te denken aan een boktrit bij het Bathmense bos voor die Cross..maar dan zonder ruzie als ik een keer een topic open haha maar dat komt later wel

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:03

ik ben het helemaal ens met Kelly en Joyce.
Als het zo gaat ga ik niet eens meer mee op de fiets/paard. Dan maak ik wel een gezellige fietstocht/rijtocht met paar mensen uit Terwolde.

onthou allemaal jongens ; WE GAAN VOOR DE LOL ! en als de een wilt galloperen moet die dat lekker doen en als de ander dat nie wilt niet.
what a big problem

Kellyy

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:05

stellert schreef:
maakt me veder ook niet meer uit maar ik ga niet mee doen aan dat crossen ik wil wel galoperen maar ik ga niet crossen.

Ik vind dat als je meewilt voor die Boktrit dat we gewoon afspreken dat er NIET word gecrost.
Zodat gewoon iedereen lekker rustig mee kan doen want anders houden we straks geen groep meer over,en als je toch in rengalop even wilt dan gaat diegenen toch met een andere groep,,komen we ze misschien nog ergens tegen even ook
Want ik zie niet shetlanders lekker ff hard crossen en er zitten ook mensen op de fiets terwijl het niet zo'n kleine buitenrit word,en zoals Mandy zei Stellert word dan gewoon druk.

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:06

dat is opzich ook wel een idee dat we dan afspreken dat we ergens samen wat gaan eten ofzo.
Dan kan iedereen gewoon voor zichzelf rijden en zich aanpassen in de groep
bijvoorbeeld; de Crossgroep
en de draf / stap ( mischien klein galop ) groepje

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:08

ik zeg ook niet dat ik WIL crossen, maar zo af en toe een galopje moet kunnen?

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:38

Bonita14 schreef:
ik zeg ook niet dat ik WIL crossen, maar zo af en toe een galopje moet kunnen?

Als we dan afspreken zoals Eline dat zei?
Dat er gewoon een groep gaat die wel soms in rengalop gaat en gewoon een lange rusitge galop,,want als die shetlanders in galop gaan dat is ook maar even en dat is eerlijk gezegt niet leuk voor de andere lijkt mij.

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:38

Mocht er een rustige groep komen ga ik daarmee mee, waarschijnlijk wordt het Halloween, want Hester kan niet zo lang weg van het veulen. En Hallo is niet helemaal goed bij dr hoofd dus daar ga ik niet mee crossen .

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:50

Oke dan gaan we dus in 2 groepen?
Want ik denk als ik op die pony ga van Joyce dat ik daar ook niet als een gek mee ga crossen ( wil ook niet zeggen dat jij dat doet hoor Sharona & de rest waar het over ging ) maar gewoon heel rustig buitenritje maken

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 19:27

Eejj schreef:
Oke dan gaan we dus in 2 groepen?
Want ik denk als ik op die pony ga van Joyce dat ik daar ook niet als een gek mee ga crossen ( wil ook niet zeggen dat jij dat doet hoor Sharona & de rest waar het over ging ) maar gewoon heel rustig buitenritje maken

oke dan doen we dat gewoon en dan spreken we wel op een bepaalde punt af met de andee die van lang galoperen houedn en het vol kunnen houden en sons crossen,, beter dan toch?

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:43

ja dat lijkt me een goed idee
iedereen gewoon op zijn egen tempo. Mischien een idee om dan vast groepen te maken zodat we weten met hoeveel we dan gaan?

_catlover_
Eejj
Catcho
Sno0plover
Smeejj ?
Stellert

VERDER WEET IK NIET als je bij de rustige groep wilt moet je je maar even aanmelden

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:19

*meldt zich* Met shetjes valt niet te 'crossen' en al helemaal niet in aanspanning ik wissel vaak draf met stukjes stap af, en voor de verandering een klein stukje verzamelde galop....

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 20:25

JoyCiej007 schreef:
*meldt zich* Met shetjes valt niet te 'crossen' en al helemaal niet in aanspanning ik wissel vaak draf met stukjes stap af, en voor de verandering een klein stukje verzamelde galop....

Jep ik hetzelfde

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:33

okeej ik wendy leonie en laura aan mee met de rustige groep
nou ben blij dat het nu opgelost is.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 20:35

stellert schreef:
okeej ik wendy leonie en laura aan mee met de rustige groep
nou ben blij dat het nu opgelost is.

haha ik ook!

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 20:35

Eejj schreef:
ja dat lijkt me een goed idee
iedereen gewoon op zijn egen tempo. Mischien een idee om dan vast groepen te maken zodat we weten met hoeveel we dan gaan?

_catlover_
Eejj
Catcho
Sno0plover
Smeejj ?
Stellert
Wendy
Leonie
Mandy

VERDER WEET IK NIET als je bij de rustige groep wilt moet je je maar even aanmelden

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:59

Hmmzz,, gezellig word dat dan als we verdeeld gaan rijden.
Dan kan ik net zo goed niet gaan als ik alleen met sharona en marloes ga rijden dan want daar kan ik gwoon ook wel mee rijden.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:14

maar we kunnen toch ook wel gwoon gezamelijk gaan rijden en als we bij ene lang zandpad ofzo aankomen dan kunnen degene die even een sprintje willen maken hun gang even gaan en kunnen de anderen even de andere kant op gaan een ander weggetje in ofzo en kunnen die anderen die dus hebben gegalopeerd zo weer bij de groep aan sluiten.

is dat geen beter idee dan?
want ik ga niet speciaal naar schalkhaar om met marloes en sharona te rijden, maar om gezellig met de groep te gaan en dan moet er toch wel 1x een hard galopje gemaakt kunnen worden zonder dat we verdeeld moeten gaan rijden?

als jullie perse verdeeld willen rijden dan meld ik me af, want vind het banketstaaf als jan voor dit speciaal mij moet brengen en halen.

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 23:48

Ik denk persoonlijk dat de andere paarden wel opgefokt raken als er een paar keihard gaan galloperen .
Als ik dan met die vreemde pony zou gaan weet ik niet of het wel zon goed idee is omdat ik dat beestje helemaal niet ken .
Ik weet niet wat de andere er van denken maar ik ga dan liever in eem groep die zowiezo rustig rijd

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 07:08

dan heeft het voor rianne ook geen zin als ze meegaat.. ik vind wel dat er een normaal galopje gemaakt kan worden,, idd zonder de groep te verdelen,,

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 07:48

ik liever ook omdat stellert heel snel opgefokt is en ik heb daar namelijk niet echt zo'n zin in eigenlijk dus maar wie zijn het nu geworden bij ons?
er wordt wel normaal gegalopeert maar geen sprintje trekken.

_Catlover_
Eejj
Catcho
Sno0pylover
Smeejj?
Stellert
Wendy
Leonie
JoyCiej007

Sta je er niet bij zeg het dan maar even

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:11

Ik wil best wel even mee een sprintje trekken hoor, en aan het kanaal is een weg waar je afkunt en rechtdoor, als je daar splitst en even een stukje doorrijd kan het prima. Raken de pony's echt niet opgefokt van want ze blijven niet alleen achter .

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:08

hmm..... denk je niet dat dat 'kuddegevoel' dan omhoog komt? heb dat wel eens bij eerdere buitenritten meegemaakt; als een aantal paarden achter blijven en de rest spurt ineens weg in volle galop, dan zullen 'de achterblijvers' ook wel zoiets hebben van 'heeeeej, wacht eens op ons!'... Bovendien hebben sommige paarden ook dat echte 'competitiegevoel'; ze moeten en zullen de anderen allemaal voorblijven........ ik weet dat Otje hier zowiezo wel tegenkan, zelfs als de hele groep in galop zou vertrekken en zij alleen zou achterblijven; die is zooo rustig, misschien hinnikt ze de rest hoogstens een keertje na ofzo dus voor mij maakt splitsen of niet spitsen niet veel uit. wel ben ik van mening dat wanneer we besluiten om met zijn allen gezamenlijk op buitenrit te gaan, dat degenen die dan voor een sprintje/crossje of hoe je 't ook wil noemen vertrekken, dat niet zomaar 123 gebeurd maar dat het van te voren even aangekondigd wordt; je kunt niet als je in groepsverband rijdt zomaar ineens wegspurten van de rest; da's asociaal gedrag

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:16

Daar hou ik inderdaad ook niet van, moet gewoon aangekondigt worden, zodat er rekening meegehouden kan worden.

Meestal blijven de paarden wel rustig, zeker als ze de andere niet meer kunnen zien.. En er toch andere paarden bij staan. Heb tenminste nog niet anders kunnen zien.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 16:10

Smeejj schreef:
Daar hou ik inderdaad ook niet van, moet gewoon aangekondigt worden, zodat er rekening meegehouden kan worden.

Meestal blijven de paarden wel rustig, zeker als ze de andere niet meer kunnen zien.. En er toch andere paarden bij staan. Heb tenminste nog niet anders kunnen zien.

Een galopje zal heus wel kunnen als de eerst de rustige voorgaan ? en als die er zijn stoppe?

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:24

ja;)