Daar gaat mn overzichtelijke lijstje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cadish schreef:Citaat:
gekkesies, zaterdag
Gemma_luuvv, liefst zaterdag
Bowena_84, Boeit niet, kan allebei, of dennis moest al plotseling een romantisch weekend plannen
MissHaffie, zondag, zaterdag ook míts op tijd terug zijn.
iiSs__BruuT , maakt mij niet zo veel uit , het liefst samen met robin (Gemma__luuvv) want voor de rest ken ik niemandal vertrouw ik er wel op dat ik die mensen nog wel leer kennen
![]()
![]()
Cadish; maakt niet echt veel uit, maar het beste komt zondag mij uit, ivm les moeten inhalen
Snoetie; Liefst zondag, zaterdag zou eventueel ook wel kunnen![]()
Citaat:
gekkesies, zaterdag
Bowena_84, Boeit niet, kan allebei, of dennis moest al plotseling een romantisch weekend plannen
iiSs__BruuT , maakt mij niet zo veel uit , het liefst samen met robin (Gemma__luuvv) want voor de rest ken ik niemandal vertrouw ik er wel op dat ik die mensen nog wel leer kennen
![]()
![]()
Cadish; maakt niet echt veel uit, maar het beste komt zondag mij uit, ivm les moeten inhalen
friezenluver: 't liefst zondag, maar zaterdag zou ook kunnen
friezenluver schreef:Citaat:
gekkesies, zaterdag
![]()
![]()
friezenluver: 't liefst zondag, maar zaterdag zou ook kunnen
AlexandraM: kan bijde dagen alleen liever zondag
gekkesies schreef:Dat zal geen probleem worden, alleen word het dan wat duurder.
gekkesies schreef:Ik denk dat je aan moet geven of je graag een rustige wil, paard of pony, dat soort dingen, maar of je er echt een mag kiezen weet ik niet.