Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pascha7 schreef:We rijden toch op paarden, en niet op vogels?ik wil niet vervelend doen hoor maar is het wel verstandig om met die vogelgriep naar buiten tegaan met zoveel vogels
Azzaro schreef:Jij wil echt met zoveel mogelijk mensen he? hihi Hoe groter de groep hoe gezelliger!Jammer dat ze niet mee gaat! heb je niet nog meer mensen die je kent?
Dabo schreef:pascha7 schreef:We rijden toch op paarden, en niet op vogels?ik wil niet vervelend doen hoor maar is het wel verstandig om met die vogelgriep naar buiten tegaan met zoveel vogels![]()
![]()
Dan moet er net al toevallig eentje op je schijten, die besmet is.
Het is dacht ik toch nog niet in Nederland gesignaleerd? of heb ik wat gemist?Azzaro schreef:Jammer dat ze niet mee gaat! heb je niet nog meer mensen die je kent?
Jij wil echt met zoveel mogelijk mensen he? hihi Hoe groter de groep hoe gezelliger!![]()
soniep schreef:hier schijnt 00k lekker de z0n !!![]()
Lefoe schreef:Iedereen om me heen wordt ziek, ik wil niet ziek worden hoor!! En toetsweek is bíjna klaar, morgen nog 1!!
Dabo--> heb je weleens op het drafersforum gekeken?
Dabo schreef:Ik geloof dat Annemiek (AnneOmie heet ze op bokt.) misschien ook meegaat met Omar. Zij en Brenda gaan morgen een 'proefritje' maken, en als Omar zich gedraagt zou ze maandag ook meegaan