De Woodyranch in Uddel, daar ben ik 1,5 jaar geleden geweest Dat was erg leuk!! Heel mooie omgeving! Alleen het weiland is best wel een beetje ver weg, dus als het mogelijk is een fiets mee te nemen zal ik dat doen Het houd je anders best tegen als je gewoon eventjes voor de lol naar je paard wil! Maar het is er erg leuk
Ik denk niet dat ik mee kan... er is kans dat kalief verkocht word... dus bij mij is er geen zekerheid... dus dat gaat erg lastig. Daarbij is kalief altijd erg gestresst en aangezien het met hem de laatste tijd steeds beter gaat ben ik bang dat hij op zo'n moment weer erg achteruit gaat...
Maar als we een oplossing hebben gevonden met kalief zodat hij niet verkocht kan worden enzo.. Dan horen jullie het wel, dan wil ik erg graag mee
Leeftijd: Geestelijk 16 Woonplaats: Beetgum, Friesland Jijzelf in 3 woorden: Prettig gestoord, typische weegschaal en iedereen zegt altijd dat ik zo'n lief meisje ben En wat tegenwoordig ook niet meer bij mij weg te denken is: Zeg dus niet dat je niet gewaarschuwd bent.
Je Paard: Naam: Goldy Star Leeftijd: 25-04-1994. Ze wordt dit jaar 12 dus. Ras: Welsh hwr Je paard in 3 woorden: Eenkennig, leergierig/harde werker en slim
Ik heb net de woodyranch even gebeld. De blokhutten zitten die week vol, maar de trekkershutten kunnen dus wél! De paarden is geen probleem qua stalling en weidegang, dus het komt allemaal heel dichtbij nu
Ik denk dat er iemand van boven de 18 (wie offert zich op) het beste een rekening aan kan laten maken, en dat iedereen het verschuldigde bedrag daarop overmaakt, en vanaf die rekening kan diegene dan de woodyranch in 1 keer betalen! Ik mag dat dus nog niet doen, omdat ik nog net geen 18 ben. Dus.. Wie o wie?
In de trekkershutten is geen water e.d. maar dat is wel dichtbij te halen bij de campingvoorzieningen! Daarbij zijn we dus ook een behoorlijk aantal euro's goedkoper uit!
sorry heb geen andere foto .. wel van mijn tweelingzus.. wij ljken als 2 druppels water op elkaar.. ik kan er een foto van haar opzetten als jullie willen.. ( heb toestemming.. ze vindt het goed )
Het is nu zeker dat ik mee mag Vet mooie site gemaakt, 't is lekker duidelijk zo! Hier mijn lijstje:
Jezelf; Naam; Laura MacKenzie Leeftijd; 16 (in juni word ik 17) Woonplaats; Niekerk Jijzelf in 3 woorden; Ehm.. Mayra zegt: aardig, gek en rustig (met dat 'rustig' ben ik het niet helemaal eens ) Jurrian zegt: prettig gestoord, spontaan en zichzelf
Foto van mijzelf? Hmm, dat wordt moeilijk.. Zal nog even mijn computer doorspitten Edit: foto van mij (heb nu wel ander kapsel)
Je Paard; Naam; Strássa frá Fjós Héri Leeftijd; 7 1/2 Ras; IJslander Je paard in 3 woorden; Vlot, nieuwsgierig en sociaal
Ik bedoel, die Tokio Hotel gekken, daar moet je pas echt mee uitkijken! (Kan besmettelijk zijn! ) En gele ponies zijn ook niet altijd zo schattig als dat ze er uit zien!