Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marjon_ schreef:Voor mij dus ook, Linda?
Citaat:Komtie
Vrijdag 30 Juni t/m Maandag 03 Juli '06 Huifkarweekend.
Het is de bedoeling dat we met een aantal Zeeuwse bokkers lekker een weekendje van de Drentse bossen gaan genieten, lekker gaan mennen, kamperen maar vooral veel lol maken!
De bedoeling van zo'n huifkarvakantie....
Ik ben zelf al 3x geweest en wij huurden ons paard en kar bij recreatiecentrum 'Rijmaaran', waar ik deze keer ook weer wil huren (gewoon goede ervaring).
Als je daar aankomt krijg je je kar & paard toegewezen. Je kan je kar dan inruimen.
Dan word er wat uitgelegd over de verzorging van het paard en hoe je het moet in/uitspannen, eventueel word er dan nog een proefrondje gedaan in het bos om te kijken hoe het gaat.
En dan mag je het zelf uitzoeken.
Je krijgt een kaart mee van een deel van Drenthe en een lijst met campings/maneges/boerderijen waar je naartoe kunt gaan. Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat het haalbaar moet zijn in 1 dag, en dat je ook pauzes tussendoor moet houden.
In de huifkar kunnen 4 mensen slapen, ben je dus met meer personen moet er een tentje (of meer) mee.
Misschien is het leuk, dat als we op een manege staan, om daar nog met z'n alleen te gaan rijden als dat mogelijk is? En verder zijn er zat andere dingen om te doen.
Zijn er verder nog vragen?
De mensen die nu al op het lijstje staan:
- _Marjon_ (Marjon)
- _Linda_ (Linda)
- Clientjuhh (Carolien)
- Heranda (Miranda)