zo'n vet grote legertent!

da's inderdaad ook wel een idee!
zo'n 30 persoonstent ofzo

dan hebben we alle plek! alleen dan nog paarden zien te huren!
woodyranch heeft nog steeds niet gereageerd...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fredt schreef:Ja of aparte tentjes? Ik weet niet hoe we aan een legertent gaan komen?
Sterre_Nanza schreef:Ik heb net gesolliciteerd
veluweranch schreef:Evelyn,
In de zomervakantie id onze accommodatie beschikbaar voor ponykampen van rijscholen of rijverenigingen. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen groepen die groter zijn dan 25 personen en 15 paarden en kleinere groepen. Grote groepen vullen de hele accommodatie. Bij een kleinere groep is er ook nog ruimte voor een andere groep.
Ik ga er vanuit dat jullie groep kleiner is dan 25 personen.
Je kunt dan hier verblijven en volledig je eigen programma indelen voor € 35.00 per man en paard (tot 13 jaar), of € 40.00 per man en paard (va. 13 jaar) per dag.
Wij regelen dan stal, stro en voeding voor het paard, en slaapgelegenheid en voeding voor de ruiter. Verder mag / moet je alles zelf regelen.
Als dit jullie iets lijkt dan kun je mij bellen op nummer
*nummer* voor het maken van een afspraak.
Veluwe Ranch Vakanties heeft geen eigen paarden. De RV Krimhoeve die hier ook gevestigd is, wil wel een enkel paard beschikbaar stellen, maar dat is toch primair bedoeld voor het geval een door een vakantiegast meegebracht paard kreupel raakt.
Mvg,
Krimhoeve - Veluwe Ranch
S.B.Kleerekooper
www.haflingerforum.nl schreef:4. De Woody Ranch, Uddel
http://home.hetnet.nl/~einderweg3/
Personen: Blokhutten, trekkershutten, pipowagens, kamperen
Paarden: stallen €10, verlichte buitenbak, weidegang €5,00, stal en weidegang €12,50
Verhuur paard: volgens mij evt. wel mogelijk